Happy Valentine's Day

❤ Krásny Valentínsky večer Vám prajem všetkým ❤

Konečne sme sa dočkali a je tu Valentín. Ako som Vám spomínala v minulom článku, ja Valentín neoslavujem. Naveľa dostanem od niekoho čokoládu alebo čokoládové bonbóny. Ešte k tomu vyšiel na stredu, takže spoločnosť mi robí nemčina. Ale keďže je tento sviatok taký obľúbený a v hypermarketoch z každej strany na mňa pozerá nejaký medveď, zamilované srdiečka či ružovučké spodné prádlo, rozhodla som sa Vám pripraviť toto jednoduché líčenie, ktoré zvládne každá baba. Dopredu Vás upozorňujem, že som nechodila na žiadne kurzy, nemám na to školu, som len amatérku a všetko čo o líčení viem, som sa naučila sama, takže veľmi ma nekritizujte. 
Pleť som si najprv hydratovala krémom na pleť. Naniesla som svoj obľúbený make-up, nedokonalosti zakryla novým korektorom z Avonu, ktorý uvidíte nabudúce v ďalšom makeup článku. Všetko som to zafixovala púdrom od TrendItUp . Tento look je jemný a ženský, ničím výrazný, jediné, čo som zvýraznila sú lícne kosti a okolie tváre bronzerom a na hornú časť lícnych kostí a na nos som naniesla rozjasňovač z mojej obľúbenej paletky od Gabrielly Salvete. Prejdime na očká. Pri každom líčení používam ako podklad najsvetlejší tieň. Tentokrát som používala paletku MakeUp Revolution London FLAWLESS, z ktorej som si do záhybu oka naniesla tmavo hnedý tieň, ktorý som rozblendovala. . Následne som použila mini paletku MaryKay a ružový tieň, ktorý ma veľmi dobrú pigmentáciu a dlho na viečku vydrží. Celé som to zjednotila, aby nebolo vidieť žiadne "seky". Ďalej som si spravila linku fixou od MaryKay. Na pery som chcela jemný ružový tieň, ale keďže žiadny taký doma nemám, tak som miešala. Najprv som si pery vykreslila ružovou ceruzkou od Marekup Revolution a potom nasledoval rúž od Gabrielly Salvete. 
Ako oslavujete Valentín Vy ?? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.