Ľúbte sa

Pravidlá rannej komunikácie :
         nehovor na mňa
        podaj mi kávu
       teraz môžeš..
Ranná šálka ​kávy je obľúbeným ranným rituálom mnohých ľudí na celom svete.Nepochybne je to výborne chutiaci energetický nápoj. Okrem iného ju používam ako peeling, masku na tvár, maskou na vlasy alebo dokonca si poradí aj so zápachom rúk. Mne mňa je február sladký a romantický mesiac a to vďaka Valentínu, i keď si myslím, že lásku by sme si mali prejavovať počas celého roka a nie len jeden špeciálny deň v roku. Dnešný článok trošku súvisí s kávou, ale aj s inými nápojmi, ktoré obľubuje a pijeme ich v našich obľúbených šálkach či hrnčekoch. Ale bude súvisieť aj s láskou s presladenými vecami. V spolupráci s cosihandmade.sk som dostala dva hrnčeky. 

Svoju polovičku by ste mali vedieť potešiť každý deň. Chce to len niečo originálne, čím jej spríjemníte deň už hneď ráno. Ranné prebudenie s dobrou kávou. A originálnym, gýčovým, romantickým alebo vtipným odkazom. Originálne vyznanie lásky na hrnčeky s čajom, kakaukom, kávou alebo aj vodou s citrónom.  Nezáleží, čo je vnútri hrnčeku, ale čo je na ňom. Prvý hrnček "Ľúbim ťa jak koňa" je podľa mňa úplne TOP ! Veľmi sa mi páči. Bielo - čierny smaltovaný hrnček. Výrobca Smaltovaná babka. Motív na hrnčeku je maľovaný čiernou fixou určenou na smaltovaný povrch. Fixovanou teplom. Hrnčeky nemajú radi umývačku riadu ani mikrovlnku. Druhý hrnček "Som ľúbe(z)ná deva"je Hnedo - béžový smaltovaný hrnček, na ktorom je nakreslená drobná kresbička. Výrobca Rosemarine.  Motív na hrnčeku je maľovaný bielou fixou určenou na smaltovaný povrch. Fixovanou teplom. Uško hrnčeka tvorí námornícky uzol z okrúhlej kože tmavohnedej farby. Taktiež dobre izoluje pred teplom. Môžete teda horúci čajík držať smelo a nepopálite sa. Oba hrnčeky majú 0,5 l, vysoké sú 9 cm. Ich cena je 13 €. 
Hrnčeky sú skvelým darčekom pre niekoho koho ľúbite a chcete mu to aj dokázať. Všetci máme radi prekvapenia, všetci radi počúvame milé slova od milovanej osoby. Ukážte jej, že ju milujete a to spôsobom, ktorý neočakáva, podarujte jej náš úžasný magický hrnček. Mimochom dnes mi pomáhala s fotením aj Zarinka, ktorá však nespolupracovala a chcela sa len hladkať. 
Klikajte na : 
FACEBOOK 

2 komentáre:

  1. Naozaj rozkošné hrnčeky :). Ja sa musím priznať, že milujem kupovať takéto ,,funky" hrnčeky (každý už odo mňa jeden má), ale ja sama tie svoje darované nikdy nevytiahnem. Tieto sa mi ale naozaj páčia, dýchajú trošku takým tým tradičným slovenským štýlom, určite by vyčarili úsmev.

    https://emmareyess.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.