Valentínska Victoria's Secret

Štrnásty február alebo inak deň sv. Valentína je populárny sviatok vo viacerých krajinách. Podľa mňa je aj takým pomocníkom pre plachých zaľúbencov a tajných ctiteľov. Deň svätého Valentína neznamená len sladké bonboniéry, valentínky a gýčové kytice červených ruží. Určite aj vy patríte k ženám, ktoré majú radi, keď je o ne "postarané". Pravdaže tým myslím kyticu červených ruží, víno, sviečky a všetky tie romantické veci, ktoré ženy chcú. Ja tento sviatok veľmi neoslavujem, nebudem predsa sedieť doma sama s pohárom vína a pozerať 50 shades. (Ani tento rok nevynechám kino a pôjdem si pozrieť tretiu časť tejto trilógie.) Pre takýto extra večer je potrebné nie len nakúpiť sexy spodné prádlo, ale aj podmanivú vôňu, ktorú ocení každý muž. Mám pre Vás super typ, pri ktorom neminiete celú výplatu a predsa budete neodolateľné. 
Predvalentínske nákupy parfumov sú už v plnom prúde a zákazníci na parfemy-elnino.sk si môžu vybrať parfémy, voňavky, toaletné spreje všetkých značiek zlacnené až o 80 %. Ja som mala tú možnosť vybrať si niečo z ich eshopu a zaujala ma VICTORIA´S SECRET PURE SEDUCTION Vyživujúci telový sprej pre ženy. Značka Victoria‘s Secret je jednou z najzvodnejších značiek na svetovom trhu. A tiež rad Pure Seduction na prvý pohľad aj privoňanie vyžaruje zvodnosť a neodolateľnosť. Viete, aká je farba zvodnosti? Ružová, ktorá sa mieša s červenými odtieňmi, presne taká, aké sú obaly kozmetických produktov Pure Seduction. Zvodný rad - Toaletné vody, sprchovacie gély, peelingy aj telové mlieka majú niečo spoločné. Zvádzajú nás na prvý pohľad a ponúkajú symfóniu vôní, ktorej podľahne každá žena. Vôňu, ktorá si dokáže podmaniť každého muža. Ľahkosť, sladká vôňa, sviežosť a v neposlednom rade štipka zvádzania, to je rad Pure Seduction značky Victoria‘s Secret.
Telový sprej má také to klasické balenie so zlatým zatváraním. Ako som Vám už hore vyššie spomínala, tak farba spreju je ružová zmiešaná s červenými odtieňmi. Po nanesení vôbec nezanecháva nejaké fľaky na oblečení. Ďalšia vec, čo sa mi páči, a to je v podstate na všetkých "Viktorkách", je dobrý rozprašovač. Stačí streknúť 1-2 x. Kúpte si balík cukríkov,  otvorte, ovoňajte a presne takto a oveľa výraznejšie vonia tento telový sprej. Pripomína mi zmes jahôd a nejakého ovocia. Vôňa vydrží na tele počas celého dňa, čo je obrovské plus, pretože "Viktorky" sú väčšinou slabé a vydržia najviac 2-3 hodiny. Je vhodná skôr pre zimu alebo jar, cez leto by som ju nepoužívala, pretože je to naozaj intenzívna vôňa, ale nie presladená. Balenie má 250 ml a jeho cena je 12,82 €. 
Ak aj vy ste vlastníčkou nejakej "Viktorky" určite mi napíšte dole do komentára akú máte a ako ste s ňou spokojné. 

1 komentár:

  1. Osobně si myslím, že jsou tyhle spreje docela předražené na to, co to vlastně je. Na druhou stranu je pravda, že voní nádherně, stejně jako jejich parfémy :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.