Blogerka v drogérke

Pred pár dňami som prišla na to, že mám nevyliečiteľnú chorobu. Nemám to síce ešte na papieri od lekára, ale časom prídem aj to. Moja choroba sa volá "drogéria". :) Dúfam, že ste sa nezľakli, ale drogérie sú naozaj mojou srdcovkou a vždy, keď do nejakej vojdem, musím si niečo kúpiť. Či už nejaký krém, sprchový gél, rúž alebo len lak na nechty. Vždy ma niečo zaujme a musím to mať vo svojej kozmetickej taštičke. Samozrejme čelím rôznych výčitkám, či už od mojej mamky, ktorá mi hovorí, prečo míňam peniaze na hlúposti alebo od môjho priateľa, ktorý len prevracia očami, keď zistí, že som tam bola alebo sa chystám ísť. Dnešný článok opäť bude patriť drogériám, konkrétne DM drogérii, v ktorej som za posledný mesiac a pol nakupovala najčastejšie. Potom som zašla aj do Yves Rocher a jeden produkt mám aj z Aliexpressu. Ukážem Vám najnovšie kúsky či produkty, ktoré sú novinkou v mojej kozmetickej taštičke. 
S príchodom jesene nastal čas nielen na výmenu šatníka, ale aj na upratanie kozmetickej taštičky. Tým, že produkty dennodenne používame, míňame ich a prázdne balenia je zbytočné odkladať. Žiarivé bronzery a líčidlá v bláznivých letných odtieňoch odložte bokom na poličku, pretože na trón zasadla jeseň. A jeseň je predsa krásna vďaka svojim tradičným farbám!  Väčšina produktov, ktoré som si kúpila alebo som dostala sú skôr v zemitých odtieňoch, ktoré sa práve na jeseň perfektne hodia. 
Začnime najprv starostlivosťou o pleť. Prvými produktami sú dve masky, obe značky Balea. Prvá pleťová maska Vanilla Chai & tekvica je úžasná voľba práve na jesenné večere. Ošetrujúca formula s extraktom z tekvice, pantenolom a ošetrujúcimi lipidmi dodávajú pleti vláčnosť. Pleť je uvoľnená, jemná a ošetrená. Vitamín E má antioxidačné vlastnosti a podporuje ochranu pleti pred UV – vplyvmi. Pleť bude oddýchnutá a ošetrená. Druhá je pleťová maska Vitamin s extraktom z pomarančov a limetkovej šťavy rozžiari a rozmazná vašu pokožku. Vitamínový komplex dodá pleti potrebné vitamíny E, C a provitamín B5. Zloženie s mandľovým olejom, pomarančovým extraktom a limetkovou šťavou zanechá vašu pleť dokonale jemnú a obsiahnutý pantenol zaistí hydratáciu a upokojenie. Obe masky kúpite v DM drogérii za 0,99 €. 
V DM drogérii ešte ostaneme. Ak pravidelne čítate môj blog, sledujete môj Instagram alebo IG DM Drogérii, tak viete, že do 21. októbra prebieha súťaž s trend IT UP a s krásnou Toyotou Aygo.
Stačí len ak odfotíte svoj obľúbený výrobok trend IT UP, túto fotku zavesíte na svoj instagramový účet a ste v hre! Fotku nezabudnite označiť hashtagom #krasnasdm a #ToyotaAygoNaVikend. Pred tromi dňami sa skončila "roadshow" práve s týmto autíčkom, na ktorom som sa zúčastnila aj ja s mojou veľmi dobrou kamarátkou Veronikou. Vďaka tomu, že sme sa odfotili s autíčkom, dostali sme balíček plný zaujímavých produktov Trend IT UP. 
Ako som Vám spomínala na začiatku článku, tak zbožňujem laky na nechty. Podľa mňa základom každej dobre vyzerajúcej ženy sú upravené nechty. Nemusia byť gélové alebo umelé, stačí, keď sú namaľované. V balíčku som si našla trblietkavý lak Prisma tip v odtieni 040 a telový lak Double Volume & Shine v odtieni 470. Na jeseň sa skôr hodia tmavé farby, červená, bordová, hnedá, avšak mojou srdcovkou sa stal lak na nechty Soft Matte v odtieni 010. 
Od nechtov sa presunieme k tvári. Make-up Matte Beauty Perfection v odtieni 030 je špeciálne vyvinutý pre potreby zmiešanej a problematickej pleti. Cielene kryje nedokonalosti a vytvára zamatovo hebký, matný vzhľad pleti bez efektu masky. Vďaka svojmu praktickému tvaru sa make-up Matte Beauty Perfection vojde do každej kabelky a je ideálny na cesty. Celkom sa mi páči, len je na mňa tmavý, keďže ja som svetlý typ. Skôr by som ho používala cez leto, keď som opálená. K makeupu patrí samozrejme aj púder a v balíčku som si našla Expert fixačný púder v odtieni 030. Je to taký ten klasický drogérkový púder, dobre kryje, zafixuje makeup, vydrží na pleti počas celého dňa, som s ním spokojná. 
Od pleti prejdime k očiam. Fialová a hnedá farba neodmysliteľne patria k jeseni. V rámci líčenia krásne vyniknú na očiach. Očné tiene v týchto farbách dodajú vášmu pohľadu šmrnc, bez toho aby pôsobili vulgárne. Slivkové odtiene pristanú najmä brunetkám, hnedá farba je zase preferovaná medzi blondínkami. Práve tento slivkový odtieň 080 som dostala ja a posuniem ho asi mamine. Nie je veľmi prášivý, má dobrú pigmentáciu, dobre sa s ním pracuje. Aké by to boli oči bez linky. 3D Chrome ceruzka na oči v trblietavej tmavomodrej farbe v odtieni 020. Vodoodolná textúra zaručuje dlhotrvajúcu stálosť a poddajnosť pri nanášaní. Kajalová ceruzka vytvorí precízne línie, ktoré môžu byť jemne rozotreté integrovaným aplikátorom. Vysoko pigmentované zloženie s lesklými kovovými časticami vyčaruje chrómový efekt. Strieborná, medená či šedá, v týchto tónoch večer zažiarite. Ak potrebujete upútať pozornosť, metalické odtiene sú správnou voľbou. Pre nezabudnuteľný pohľad použite ešte linky na oči. Ak radi experimentujete, vyskúšať môžete  farebné spodné linky. Takto šedou myškou zaručene nebudete.  

Nie každý deň je farebný, a preto ak práve nemáte náladu na žiadny rúž, doprajte svojim perám starostlivosť v podobe balzamu. Pery tak budú hydratované, ošetrené a vyživené aj počas chladných jesenných dní. Počas jesene mám najradšej zemité odtiene rúžov. Nude odtiene alebo poriadne tmavé hnedé pery. Rúž na pery v pere Ultra Wear Nude v odtieni 020. Jednoduché, rýchle nanesenie, štýlové nude odtiene a dlhotrvajúca výdrž! To všetko zaistí rúž na pery v pere trend IT UP Ultra Wear Nude. Rúž zanechá pery zamatovo hebké a krásne zvýrazní ich tvar. Pre dokonale plné a šťavnaté pery je rúž trend IT UP Ultra Wear Nude tou správnou voľbou. Pre mňa dosť takým extravagantným produktom je rúž na pery Crystal nude v odtieni 030. Je v takej medej farbe, krásne pigmentovaný, veľmi dobre sa nanáša, len je na mňa trošku extra. 
Z DM Drogérie prejdie do Yves Rocher. Po asi pol roku som si konečne zaobstarala kartičku do predajní Yves Rocher, keď tam chodím veľmi rada. Naposledy som si od nich zobrala krém na ruky Mango & Koriander. Predĺžte svoje chvíľky relaxu s vašou obľúbenou vôňou radu Plaisirs Nature. Vaše ruky budú hodvábne jemné na dotyk a krásne prevoňané. Je to novinka, ktorá zabezpečí, aby ste mali jemné, hydratované a prevoňané ruky po celý deň. Perfektný krém, krásne voňavý, ruky zostávajú jemné a nemastné. Druhým produktom je Upokojujúca micelárna voda 2 v 1. Táto micelárna voda osvieži a upokojí citlivú pleť. Dokonale ju odlíči a pripraví na aplikovanie starostlivosti.  Upokojte Vašu pleť vďaka jej súzneniu s rastlinami!  Účinky : upokojenie pleti, pocit sviežosti, jemne čistí , nedráždi. Používala som ju pred rokom asi a znovu som sa k nej vrátila, pretože je naozaj úžasná. Posledným produktom z Yves Rocher je tekutý matný rúž v odtieni 107. Tekutý rúž je dokonalou kombináciou koncentrovanej aktívnej starostlivosti a farby. Vaše pery budú vďaka ultra pigmentovanej matnej farbe jemné a krásne až po dobu 12 hodín.* Zahalí vaše pery do žiarivých farieb a zároveň im poskytuje starostlivosť vďaka svojmu zloženiu obohatenému o olej z kamélie. 
Predposledným produktom je Toaletný parfum Avon Free for Her. Toto je asi najkrajší parfum, aký som kedy mala a som s ním maximálne spokojná. Používam ho už asi rok a nevymenila by som ho za nič na svete. Z kategórie ovocno-orientálnych vôní
vrch vône: mandarinkový strek. hruškový sorbet. broskyňová makrónka.
srdce vône: exotická ľalia tigrovaná. magnólia. pomarančový kvet.
základ vône: biele pačuli. ambra. vanilková orchidea.
 Energická a povzbudzujúca zmes ľadovej hruškovej granity, exotickej ľalie tigrovanej magnetického základu bieleho pačuli a pižma pre ženu s vášňou pre život.
Posledný produkt je z Aliexpressu a je to silikónový čistič na štetce. Praktický silikónový čistič je jedinečná pomôcka pri starostlivosti o Vaše štetce. Kozmetické štetce sú neoddeliteľnou súčasťou každodenného líčenia, je preto veľmi dôležité poskytnúť im potrebnú starostlivosť a udržiavať ich v čistote. Silikónový čistič má špeciálny tvar obsiahnutý množstvom drobných výstupov, ktoré sú rozmiestnené tak aby poskytli štetinám dôkladné čistenie do hĺbky. Zadná strana čističu obsahuje prísavku, pomocou ktorej môžete čistič jednoducho zafixovať napríklad na umývadle.

Aj vy máte túto nevyliečiteľnú chorobu ?? :)

1 komentár:

  1. Ty masky od Baley/i vypadají úplně skvěle! Obzvlášť ta první, ale mně se po každý jejich masce z pytlíku osypal obličej nebo to děsně pálilo a svědělo, takže je přenechám radši dál :D Po Trend It Up pokukuju už děsně dlouho, ale pořád jsem si nic nekoupila, nicméně ty laky vypadají nádherně!! Hlavně ty dva růžový jsou na tohle období jak dělaný a kdybych si lakovala nehty, tak bych pro ně určitě skočila :D
    Parfémy/toaletní vody od Avonu mám moc ráda! Právě mám jejich novinku Far Away Rebel a naprosto ji miluju <3

    Karolína & Korea v Česku

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.