Jesenné líčenie I Rimmel&Essence

Každý deň v týždni môže byť dobrý či perfektný, ak ho strávite v dobre spoločnosti s dobrými alebo skôr príjemnými ľuďmi, ktorých máte radi. Ja som takéto pekné poobedie strávila v piatok, pretože na návštevu prišli starkine sesternice. No, viete si to predstaviť, keď sa stretnú štyri dôchodkyne. Nedeľu som trávila v pohodlí domova a mohla som na plno venovať blogu. Avšak moja mamka mi nabehla do izby a zahlásila, že sa ideme prejsť a so Zarinkou. Skoro sme sa stratili v lese, ale našťastie to dopadlo dobre. Živá a zdravá som sa vrátila domov, aby som Vám mohla pridať ďalšiu inšpiráciu pre jesenného líčenie. Tentokrát to bude líčenie s produktmi značky Rimmel London a Essence.
Hlavným bodom celého dnešného líčenia bude paletka očných tieňov Rimmel Magnif´ Eyes. Značka Rimmel bola založená v roku 1834 Eugenom Rimmelom v Londýne ako malá rodinná firma zaoberajúca sa predovšetkým predajom parfémov. lávne motto Rimmel znie "Get the London Look" čo v preklade znamená "Získajte londýnsky vzhľad". V širokom sortimente značky Rimmel si spokojne vyberie každá žena, ktorá túži vyzerať skvele a príťažlivo.

Je to paletka 12 očných tieňov, ktoré sú aj matné, ale aj trblietavé či lesklé. Sú to nude odtiene, ktoré sú ako stvorené pre toto jesenné obdobie. Nájdete ju asi v každej drogérii, ktorá má "regálik" Rimmel. Tiene dokážu vytvoriť prirodzené líčenie. Obojstranný aplikátor je ideálny na kontúrovanie, tieňovanie a definovanie výrazu vašich očí. Vytvorí prirodzené líčenie očí, má dlhotrvajúcu výdrž, ľahko sa nanáša, odtiene sú ľahko kombinovateľné, pigmentácia je veľmi intenzívna, na denné aj večerné líčenie.


Vždy, keď sa maľujem, tak ako prvé si vyčistím tvár. Prvý produkt, ktorý som použila bola moja milovaná podkladová báza Essence Fresh & Fit awake primer. Ako som Vám už spomínala v článok "Líčenie s Essence" je to dobre sa roztieracia báza, ľahkej a jemnej konzistencie. Vďaka nej makeup na pleti dlhšie vydrží. Keď už spomínam makeup, tak ďalších produktom je Trend It Up Make-up Matte Beauty Perfection v odtieni 030 je špeciálne vyvinutý pre potreby zmiešanej a problematickej pleti. Cielene kryje nedokonalosti a vytvára zamatovo hebký, matný vzhľad pleti bez efektu masky. Nedokonalosti, ktoré makeup nezakryl zakryje krycia tyčinka, taktiež od Essence COVERstick. Krycia tyčinka rýchlo a spoľahlivo zakryje malé bodky, začervenanie a nedostatky pleti. Obohatená o bisabol, alantoín a farnesol pre upokojenie namáhanej pleti. Veľmi dobre krytie, nezvýrazňuje vrásky, pekne zjednotí pleť. 
Základ by sme mali a nasleduje púder. Trend IT UP Expert fixačný púder v odtieni 030Je to taký ten klasický drogérkový púder, dobre kryje, zafixuje makeup, vydrží na pleti počas celého dňa, ale veľmi sa práši. V balení máte špeciálny aplikátor, ktorým by sa mal púder nanášať. Ten som okamžite zahodila a ostávam verná štetcom. Taký bordel som pri líčení ešte nikde nespravila, ten púder bol naozaj všade. Na vykontúrovanie lícnych kostí som použila bronzujúci púder od Max Factor. Z tých, čo som doposiaľ používala je asi najlepší. Nerobí fľaky na tvári, dobre sa nanáša a vôbec sa nepráši. Na rozjasnenie lícnych kostí som použila púdrový rozjasňovač pre ženy L'Oréal Paris True Match LUMI. Má v sebe štyri odtiene rozjasňovačov, ktoré keď pomiešate, získate krásnu farbu, ktorá je na pleti veľmi pekná. Ihneď priľne k pleti a perfektne ju rozjasní. 
Na oči som teda použila paletku očných tieňov Rimmel Magnif´ Eyes. Použila som kombináciu tmavo hnedého matného tieňu so zlatým trblietavým tieňom. Čerešničkou je očná linka v pere, originálna japonská náplň uľahčí presnú aplikáciu. Ideálna na cesty. V ponuke v čiernej farbe. Celkom dobre sa s ňou pracuje, len musíte viackrát prejsť po linke, aby ste dosiahli intenzívnu farbu. Úplnou novinkou v mojej kozmetickej taštičke je riasenka z Farmasi. FARMASI ZEN MASCARA - PREDLŽUJÚCA zachytí aj tie najjemnejšie riasy. Krásne riasy vyčeše, predĺži. 
Otázka na Vás : Máte skúsenosti s touto paletkou ? 

2 komentáre:

Používa službu Blogger.