Líčenie s CATRICE

Už od malička som mala vzťah ku dekoratívnej kozmetike alebo vtedy nazývaným maľovačkám. Väčšinou mi ich kupovala starká. Všelijaké výrazné rúže a rôznofarebné tiene, absolútne nedržiace na viečku, z hračkárstiev. A čo sa týka štetcov, tie som kradla mojej mamke. Tak ako som rástla ja, tak rástla aj moja láska k líčeniu a ku dekoratívke. Dnešný článok bude práve o líčení a to s mojou obľúbenou drogériovou značkou CATRICE. Značka Catrice je tiež veľmi obľúbená pre svoje exkluzívne limitované edície, ktoré sú navrhnuté v súlade s momentálnym štýlom prezentovaným na módnych mólach. Vďaka tomu môžete so značkou Catrice neustále objavovať a skúšať niečo nové! Všetky výrobky Catrice majú mimoriadne kvalitné zloženie, ktoré sa neustále obnovuje. Dopredu upozorňujem, že nie som žiadny odborník na líčenie, nemám žiadne kurzy, učím sa sama doma, keď líčim seba, kamarátky či mamku so starkou. (Líčenie nebude len so značkou Catrice, ale niektoré použité produkty sú Essence.) 

Na začiatku nikdy nepoužívam podkladové bázy ani nijaké krémy, pretože sa po nich vždy veľmi lesknem a žiadna báza mi nevyhovuje. Takže ako prvý som použila insta perfect liquid make up od Essence, ktorý je veľmi ľahučký, má strednú kryciu schopnosť, nezalieza do vrások a zanecháva pekný matný efekt. Na nedokonalosti, začervenania či na žilky som použila Catrice One Drop Coverage tekutý korektor, ktorý som vám neodfotila, pretože som bola taká šikovná, že som ho rozbila. Takže si musím ísť do drogérie pre druhý. Je úžasne pigmentovaný, zamaskuje všetky nedokonalosti a obsahuje kyselinu hyaulorónovú. Celý tento základ som zapúdrovala novým púdrom All Matt Plus Shine Control, ktorý to celé zafixoval a zmatnil. Následne som aplikovala na líčka lícenku a rozjasňovač. 

Ďalej prejdeme na oči. Základným tieňom bol tento ružový matný Art Couleurs v odtieni, ktorý je veľmi dobre pigmentový. Je to taká klasická Barbie ružová a v kombinácii s hnedou vyzerá pekne. Líčenie očí som doplnila čiernou tekutou linkou It's Easy Tattoo Liner Waterproof, ktorá je celkom dobre pigmentovaná. Dobre sa s ňou kreslí, je vodoodolná, dokonca aj voči potu. Celé líčenie očí som zakončila riasenkou  Allround Mascara Ultra Black s väčšou kefkou. Dobre sa s ňou pracuje, ak máte hustejšie mihalnice. Dodá riasam objem, predĺži ich aj vytočí. 
Posledným bodom nášho líčenie je rúž. Nemám rada lesky, lesklé rúže, najčastejšie používam matné alebo aspoň s matným efektom. Demi Matt Lipstick je dokonalý rúž. Výborné pigmentovaný, dobre drží na perách, nerozmazáva sa. 
Posúďte sami, či sa mi líčenie podarilo alebo nie ! 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.