Luminata

Vtáka spoznáte po perí a ženu po parfume. Aj keď sa vám toto prirovnanie môže zdať akokoľvek vtipné, kúsok pravdy na ňom bude. Parfumy sú súčasť asi každého človeka a veľakrát vystihuje jeho vlastnosti a osobnosť. Koľkokrát sa vám už stalo, že konkrétna vôňa vám pripomenula niekoho alebo niečo? 
Každá vôňa sa skladá z ingrediencií, ktoré svojou kombináciou vytvoria jedinečnú zmes. A taktiež si vďaka nej uchovávame v pamäti mnohé momenty zo života, či pocity s nimi spojené. Vône nás sprevádzajú pri bežných či mimoriadnych udalostiach, je našou súčasťou a poznávacím znamením pre okolie. Mne sa to stáva dosť často. Mám určité vône, ktoré mi napríklad pripomínajú základnú školu, volejbalové zápasy alebo ktoré som používala v zime. Tak isto je to aj s ľuďmi a to sa mi dosť často stáva teraz v robote, v drogérii, keďže tam je neskutočné množstvo vôní. Ucítim nejakú vôňu a viem ju zaradiť ku konkrétnemu človeku z môjho okolia. Avšak, ak ešte nemáte doma svojho favorita, dúfam, že dnešný článok vám k výberu pomôže. 


Spoločnosť AVON Cosmetics predstavila pred páč týždňami v exkluzívnej spolupráci s Darou Rolins unikátnu vôňu pre dámy, ktoré chcú žiť, snívať a zažiariť presne ako ambasádorka značky Beauty by Dara. Pôsobivá vôňa Luminata od AVONu je vhodná pre všetky ambiciózne dámy, ktoré túžia naplno si vychutnávať každú chvíľu a drobné radosti. Novú vôňu pre žiarivú ženu. Žiarivá a opojná kompozícia so sviežou šťavnatou hruškou rozvíjajúcou sa s éterickou bielou pivóniou položenou na základe krémovým bielych drevín. Z kategórie kvetinovo-sviežich drevitých vôní.
Vrch vône: hruška. zelené listy. malina.
Srdce vône: magnólia. biela pivónia. kosatec.
Základ vône: madagaskarská vanilka. biele dreviny. pižmo

Parfumovú vodu dostanete vo veľmi peknej ružovej krabičke s nápisom LUMINATA. Vo vnútri sa nachádza krásny flakón v tvare diamantu. Vôňa sama o sebe je veľmi pekná. Prvýkrát som ju vyskúšala u kamarátky a hneď sa mi zapáčila. Keďže je to parfumová voda, tak som čakala, že intenzita vône bude väčšia a aj na tele vydrží dlhšie. Avšak už po pár hodinách som necítila na sebe, že vôbec nejakú vôňu na sebe mám. Inak je to pekná kvetinová vôňa a je aj výborná ako darček pre mamku, starkú, sestru či kamarátku. 

Vyskúšali ste už tento toaletný parfum ? 

1 komentár:

Používa službu Blogger.