Slabosť každého muža

Rozbaľujem už tretie Kinder Schoko Bons a pripravujem sa na dnešné riadky. Prvýkrát za dnešný deň som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook, i keď som ho celý deň zvádzala pohľadom. Zvádzanie ako také sa stáva v dnešnej dobe umením. Už dávno nestačí byť gentleman a šepkať milé slová. Nájsť tam vonku toho pravého resp. tú pravú je naozaj náročné. Ak natrafíte na niekoho schopného, kto by zvládol uspokojiť vaše potreby srdca i duše, zároveň nájdete aj pocit pocit šťastia, ktorý nemá obdobu. Avšak, či je to ten pravý či pravá, nezistíte hneď. Keď opadne prvotný ošiaľ, hladina hormónov a krvi pri vzájomných dotykoch nezaznamenáva šialenú sínusoidu a vy dvaja namiesto sedenia na hojdačke a sledovania nočnej oblohy, riešite omnoho dôležitejšie a praktickejšie veci. 
Avšak asi každý muž si myslí sám o sebe, že nemá žiadne slabosti. Nič ho neprekvapí, nevyvolá v ňom strach ani paniku, tvári sa ako majster sveta, všetko vie, všade bol, najmocnejší na svete, a tak si žije vo svojej bublinke, vo svojom svete, v ktorom sa cíti ako pravý chlap. Od malička mám aj ja v mojich predstavách takéhoto chlapa, ktorý ma bude ľúbiť, ale zároveň ochraňovať a brániť si ma. Tak to má byť, ale... Čo keď sa pánovi dokonalému roztrasú kolená a zabudne aj čí je ? Čo keď stretne ženu.. Tú pravú..  Samozrejme nie je to prvá žena, ktorú stretne na ulici či v obchode. Prejde veľmi veľa času, kým si to prizná, ale raz nastane ten moment. Pozrie sa na ňu a uvedomí si, že pri myšlienke, že by o ňu raz prišiel, šalie. Cíti nepokoj, pretože vie, že ju nikdy neuchráni na 100% a je toľko možností, kedy ju môže niekto alebo niečo zraniť. Uvedomí si, že sa díva na svoju najväčšiu slabosť, na svoju ženu, ktorá je tá pravá.… 
OUTFIT 
Myslím si, že dnešný outfit je posledný z tých letných, pretože počasie sa nám už má pokaziť a na krátke sukne či šaty už bude zima. Rifľové sukne si nikdy nejak extra nepreferovala, práve že som sa im veľkým oblúkom vyhýbala. Ale asi som prišla do veku, kedy sa mi začali páčiť a sú podľa mňa aj sexy. Tento univerzálny kúsok môže byť dokonale variabilný a s jeho stylovaním môžete robiť zázraky. Krátka, dlhšia, najdlhšia. Riflová sukňa sa vyznačuje najmä dokonalou kombinovateľnosťou.  Práve v lete, keď  chcete mať na sebe niečo ľahké, tak zvoľte k nej obyčajný top. Hravosť môžete k riflovine doplniť práve za pomoci výrazných farieb. Výrazné blúzky, tričká, topy. Moja sukňa je z housebrand.com a doplnila som ju jednoduchým bielym tričkom s ružovo čiernym nápisom PINK POWER, ktoré mám z GATE. Obľúbená ružová kabelka je z bonprix.sk

1 komentár:

Používa službu Blogger.