Izba ako z Instagramu ?

Pred dvomi týždňami som sa šla pozrieť do KIK, pretože tam vždy nájdem nejaké pekné sezónne dekorácie za lacný peniaz a akurát som hľadala nejaké jesenné dekorácie. Znovu som sa tam išla pozrieť tento týždeň a viete čo tam mali ? Vianočné ozdoby! Samé trblietavé gule, sviečky, stromčeky a Mikulášov. Zbláznili sa tieto obchodné reťazce ? V strede septembra vianočné ozdoby ? Veď tie Vianoce vôbec nemajú tú atmosféru, keď už dobre, že nie v júni nepredávajú vianočné dekorácie. Avšak Vianoce sú ešte ďaleko, pred dverami máme jeseň.

Čo si predstavíte pod pojmom jeseň ? Pre mňa je to určite pohodová a útulná atmosféra, dlhé večery s tými najbližšími, mäkučká deka, omamná sviečka, lampáše, svietniky,  ale aj teplé farby a úžasné vône. Takto by som vedela fungovať počas celého roka a nie len na jeseň. V dnešnom článku by som vám chcela ukázať pár dekorácii, s ktorými si zútulníte svoju izbu alebo pokojne aj celý byt. Avšak, čo musíte urobiť ako prvé ? Zvoľte si svoj vlastný štýl ! Ak neviete ako na to, na stránke bellarose.sk si môžete vyskúšať TEST INTERIÉROVÝCH ŠTÝLOV a zistíte, ktorý zo štýlov je vám najbližší. Test má 15 otázok a zaberie vám maximálne 5 minút. 
Samozrejme, izbu ako z Instagramu nebudete mať ak nemáte zladený aj nábytok. Zvoľte si jeden odtieň, ktorý budete mať v izbe a jednoduchšie sa vám budú kombinovať dekorácie. S tým súvisí aj poriadok v izbe. Nikde nebudete mať top izbu, ak každá jedna vec, nebude mať svoje miesto. Či už je to kozmetika, oblečenie, spodné prádlo, knihy, učebnice, perá, ceruzky.. no proste všetko, čo v izbe máme. Kozmetické štetce a špirály uskladňujem v týchto pôvodne svietnikoch. Väčšie kozmetické produkty mám buď v ružových boxoch, taktiež z Pepca alebo v okrúhlej škatuli z Ikei. 
Na Instagrame nájdete tiež kopu fotiek izieb s kovovými nástenkami či košíkmi. Namiesto kovovej nástenky mám klasický rám, do ktorého sú naťahané nitky a na nich sú fotky. Kovový košík som hľadala asi v celom kraji, až kým som neprišla do TEDI. Úložný kovový košík v zlatej farbe bude praktickou a štýlovou ozdobou vašej pracovne alebo obývačky. Využitie nájde ako na stole, tak i na zemi. Môžete doň uložiť lifestylové magazíny, alebo trebárs len drobné dekorácie, ktoré dajú košíku vyniknúť. 
Každý kto ma pozná, tak vie, že musím mať v izbe minimálne jedny svetielka, ktoré vyčaria tú najkrajšiu atmosféru.  Či už zvolíte lampionovú reťaz vydávajúcu príjemné tlmené svetlo, alebo dáte prednosť plamienku sviečky zapálenej v lampáši, o tú najpohodovejšiu atmosféru je razom postarané. Len si predstavte.. Vonku je upršané pochmúrne počasie, vy prídete domov z práce zo školy, zapálite si sviečky v lampášoch a svietnikoch, rozsvietite svetielka na parapete, zabalíte sa do deky s knihou v ruke a užívate si tento pokojný okamih. No nie je to krása? Svetelná lampiónová reťaz s priehľadným káblom má na sebe desať textilných lampiónikov prevažne ružovej farby  s LED žiarovkou vnútri. Stačí ju teda len zapnúť a reťaz vo svojom okolí vytvorí krásnu romantickú atmosféru. Práve túto mám z Pepca. 
Príjemnú atmosféru vám vytvoria aj kvety, ak sa teda o ne staráte. Mne nevydrží žiadny kvet, pretože pozabudnem, že ho mám, takže preferujem umelé kvety. V poslednej dobe som si veľmi obľúbila levandule. Vyzerajú realisticky, ako keby ste ich práve čerstvo odrezali zo záhrady. Umelé kvety skrášlia váš interiér počas celého roka. Dala som si ich do vázičky so svetielkami, ktoré sú tiež z Pepca a vznikla z toho celkom pekná dekorácia. 
Posteľ je pre mňa najdôležitejšia časť mojej izby, keďže veľmi rada spím a nie je nič lepšie ako mať pohodlné, mäkkučké a hrejivé prikrývky, deky a vankúše, z ktorých nebudeme chcieť ani na chvíľu vyliezť. Veľmi pekný výber prikrývok majú na bellarose.sk a čo sa týka vankúšov, ja tieto moje mám z bonami.skMôžete na nich spať alebo ich mať ako dekoráciu na pohovke. A najlepšie je, že sa vďaka farebným kombináciám, ktoré Apolena ponúka, budú hodiť kamkoľvek. Okrem toho mi z bellarose.sk prišiel aj mini tanierik Always be awesome, ktorý je so zlatými bodkami a okrajom . Svojou veľkosťou sa skvele hodí na servírovanie menšieho množstva olív alebo syrov k vínu, ale je tiež skvelou voľbou pre odkladanie prstienkov, náušníc a ďalších drobných šperkov.
Viete, čo je na jeseni najlepšie? Že si konečne môžeme po celom dome zapáliť vonné sviečky a čerpať z nich pozitívnu energiu! Opadané lístie, dážď, tekvice alebo jablkový mušt. Všetky tieto vône sa nám vybavia, keď sa povie jeseň. Mini vonná sviečka levanduľa a ružová voda spolu s prírodnou vonnou sviečkou zo sójového vosku a vôňou brusnice mi rozvoniavajú v izbe. Ak aj vy milujete sviečky, tak tieto dve krásavice môžu spríjemniť aj vám váš domov. Sviečky s báječnou sladko hrejivou vôňou sa stanú ideálnym spoločníkom pre Vaše večery - zaplavia Váš domov mihotavým svetlom a naplnia ho krásnou vôňou.

3 komentáre:

  1. Máš to rotomilý! Miluju polštářky a kdybych měla vetší byt, tak dekoruju mnohem víc!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já miluju skandinávský styl a až budu mít svůj byt, tak bude celý v tomto stylu :) Postel máme stejnou a chlupatý polštářky miluju!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš veľmi peknú výzdobu, vytvorila si si dokonalé prostredie, ktoré skutočne navodí tú pravú jesennú atmosféru. :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.