Tajomstvo blogovania

Šťastie je veľmi relatívny pojem. Buď ho niekto má, alebo nie. Nedá sa chytiť do ruky, vážiť na kilá a ani si ho nemôžeme kúpiť. Hodnota, ktorá sa nedá odmerať, ani ničím zaplatiť. Každý z nás vníma šťastie inak. Pre niekoho je šťastím, keď nájde lásku, keď sa môže o niekoho starať. Niekto je šťastný, keď má čo jesť. Iní ľudia sú šťastný aj vtedy, keď sú "len" zdraví. Podôb šťastia je nekonečne veľa. Jedno z mojich šťastí je moja rodina a druhé šťastie som našla v blogovaní. 

Prečo som začala blogovať ? 
Prišiel čas, aby som vám povedala napísala viac o tom, prečo robím to čo robím a prečo som s tým vôbec začala. Posledných päť rokov je veľmi výnimočných a zároveň zvláštnych. Od malička som veľmi rada tvorila, písala či kreslila. Ak som mala papier a pero, poprípade farbičky, bola som najšťastnejšie dieťa na svete a nepotrebovala som nič iné. No a ostalo mi to do dnes.  Avšak, nemyslite si, že som začala blogovať z rozmaru. Pred piatimi rokmi som ani netušila, že niečo také ako blogovanie existuje, až kým mi moja kamarátka o tom nepovedala. Samozrejme, že ma to zaujalo, chcelo som to vyskúšať a tak som si založila blog. Stal sa mojím koníčkom, mojou záľubou, ktorá pohltila väčšinu voľného času a stala sa súčasťou môjho životného štýlu.

Blogovať znamená vyjadriť svoje myšlienky, svoje skúsenosti a odovzdať ich ďalej. Pre niekoho to môže byť moderné, lebo to robia "všetci". Bloger je človek, ktorá sa svojmu blogu venuje takmer tak ako svojej práci. Je to koníček a niekedy i živobytie.  Je to práca na plný úväzok. Tak ako aj dieťa potrebuje 24/7 starostlivosť, tak je to aj s blogom. Fotky, videá, sociálne siete, komunikácia, spolupráce, štatistiky, správy, e-maily, stretnutia a milión ďalších vecí, o ktorých bežný smrteľník ani len netuší, keď si pozerá články a číta príspevky. Musí to človeka baviť a napĺňať. 
Začiatky 
Začiatky sú ťažké a vždy ťažké aj budú. Kým sa pomaly rozbehnú čísla, pribudne prvý, druhý komentár. Ale pribudnú aj prvé komentáre, ktoré nie sú až také lichotivé a človek na opačnej strane vám píše, aká ste škaredá, aby ste nepísali, že ste trápna a pod. S týmto som sa, priznám sa, nestretla, ale stretla som s výsmechom "face to face", ak to tak môžem nazvať. Keď som chodila na základnú školu, moji spolužiaci si bežne na hodine informatiky otvorili môj blog a začali sa smiať, čo to tam píšem. Každý, kto má blog sa určite s niečím podobným stretol a najlepšie je to ignorovať. Veď ich to prestane baviť. 

Nemám síce na čele napísané "Som Bloggerka!" a ani sa tým nejak špeciálne neprezentujem. Ak sa ma niekto náhodou opýta na moje záľuby, na prvom mieste je predovšetkým blog. Aj keď som často zažívala chvíle, keď som s písaním chcela prestať, nikdy som si nevedela predstaviť samú seba bez blogu. Jednoducho to nešlo. Blog sa stal takým mojim dieťaťom, ktoré mi otvorilo veľa dverí a možností. Stále mi prináša nové zážitky a príležitosti. Venujem sa tomu, čo ma baví. 

Za ten čas som videla, prečítala a napísala naozaj všeličo. Ak patríte medzi moje pravidelné čitateľky, tak mi určite dáte za pravdu. Sú dobré dni a zlé dní, výborná nálada a na nič nálada, dni kedy by som písala od rána do večera a dni, kedy hľadím do Bloggera a nič. Pri príležitosti tohto článku som si pozerala moje staré články. Vďaka nim môžem vidieť, ako som sa za tie roky zmenila a v určitých smeroch som vyzrela a dospela. 

Som vďačná za každú kritiku, za každé povzbudenie, milé komentáre alebo správy, ktoré mi od vás chodia. My, blogeri, sa snažím písať o veciach, ku ktorým máme blízko, a ktoré by vás mohli zaujímať. Ale tiež potrebujeme od vás niečo naspäť. 
Snažím sa do toho dávať všetko a o to viac ma teší každá jedna spätná väzba od vás. Je to veľmi dobrý pocit a dávka energie do ďalších dní, pretože viem, že to čo robím, sa páči aj niekomu inému, že to niekomu niečo dá a že to má celé zmysel. 

Ďakujem Vám všetkým ! 

OUTFIT 
Konečne je tu čas farieb, slnka, slnečných skiel na nose a holých členkov. Dúfam, že si to užívate aspoň na záhrade alebo na terase. Dnešný outfit vznikol tak trochu v spolupráci so stránkou @slovenskeblogerky, ktorú môžete nájsť na ich Instagrame. Je to začínajúca stránka pre blogerov a vymyslela si na nás blogerky pár úloh. Jednou z mojich úloh bolo, aby som vytvorila fotku, v ktorej použijem 3 veci rovnakej farby. Nezáležalo na tom, aké 3 kúsky to budú. 
Keďže zbožňujem ružová, tak moja voľba bola jasná. Ružová kvetinová blúzka je priam nutnosť v tomto ročnom období. Veľmi príjemný materiál, vzdušná, výborný strih. Výborne pasuje či k teniskám alebo lodičkách, o ktorých bola reč minule (článok TU!). No a tretím kúskom bola ružová kabelka, ktorá nesmie chýbať. K niečomu podobnému môžete pokojne zvoliť aj biele nohavice, ku ktorým som si ešte nenašla cestu. 
O blogu a blogovaní sa dá písať naozaj veľmi veľa, tak ak vás články tohto typu zaujímajú, budem rada, ak mi dáte vedieť dole do komentára. 

1 komentár:

  1. Tiež je blog taká moja záluba a suhlasim s tým, že to je koniček na plný uvazok. Ak chce človek vidiet vysledky a prilákat čitatelov, tak musi na nom makat. Pekne fotky, vzhlad, štýl pisania... no nie je to len tak. Ja blogujem už 8 rokov. Za ten čas som si prešla kadejakými blogovými obdobiami, narodilo sa mi dieta a teda už na blog nebolo tolko času.. Dokonca som rozmyšlala, že s tým seknem, ale bolo mi luto zahodit niečo čo mám rada - pretože tiež rada pišem. A tak stále pokračujem. Sice už nepišem tak aktivne ako kedysi, ale píšem.
    Veľa štastia a sil v tvojom blogovani :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.