Láska kvety láme

"Keby moje srdce malo nohy, utekalo by za tebou. Keby vedelo rozprávať, hovorilo by o tebe. Keďže vie len biť, bije iba pre teba! Krásneho Valentína."

Každý človek na našej Zemi potrebuje lásku a priateľstvá, ktoré sú nejak prejavené. Ak však nie sú prejavené, veľmi trpíme a trápime sa. Dnes sa budeme baviť práve o láske a o prejavovaní citov, pretože tu máme sviatok lásky, ktorý nám klope na dvere.  Tým krásnych sviatkom, plný lásky, bozkov a objatí je Valentín. V každom z nás by sa mali prebúdzať tie najkrajšie city, ktoré nejak pekne prejavíme. Ako všetci istotne viete, tak Valentín nie je slovenský sviatok, ale americký a preto, ho veľa slovenských rodín neoslavuje. Lásku by sme mali prejavovať počas celého roka a nie len jeden deň v roku. Ani moja rodina neoslavuje nejak špeciálne Valentín, avšak výnimkou som JA. Pripravila som si pre Vás zo pár rád a tipov, ako potešiť niekoho druhého na Valentín.
Dám Vám takú menšiu hádanku, ktorá súvisí s Valentínom. Dve slová, deväť písmen a nekonečné množstvo motýlikov bruchu. Viete čo mám na mysli ? "MILUJEM ŤA!" S týmito dvoma slovami by ste mali potešiť a priviesť do rozpakov svojich najbližších, ktorých ľúbite. Toto je jeden z najkrajších darčekov, aký môžete darovať a nebudete musieť míňať peniaze z vašej kreditnej karty. Keď sa už bavíme o tých peniazoch, tak ako prvé každému príde na um, čo jej/jemu mám kúpiť ? Čo sa týka žien je to podľa mňa veľmi jednoduché. Každý ženu poteší jednoznačne kytica ruží. Nič tým nepokazíte a vaša polovička bude určite nadšená. Ďalšie darčeky, do ktorých môžete zainvestovať je napríklad taká bonboniéra alebo kozmetika. Buď jej kúpite nejaký parfém alebo šminky, ktoré používa alebo si necháte poradiť v obchode. Niektoré predavačky sú naozaj veľmi ochotné a rady Vám pomôžu. 
 Ak však nezarábate alebo nemáte toľko peňazí, aby ste mohli kupovať drahé darčeky, tak niečo vyrobte. Osobu, ktorú obdarujete bude určite šťastná, keď jej dáte darček takejto podoby. Môže to byť pohľadnica, krabička so sladkosťami, svietnik, náramok a pod. Na internete nájdete mnoho DIY na darčeky, ktoré si môžete vyrobiť. 
Ďalej, čo môžete pre svoju polovičku spraviť, je pozvať ju na romantickú večeru. Keď nechcete ísť niekde do reštaurácie, tak sa musíte prekonať a niečo navariť. Odporúčam Vám riadiť sa kuchárskym receptom a možno niečo vykúzlite. Zapáľte sviečky, kúpte kvety do vázy a pod. Spravte si jednoducho pekný večer.
S pánmi je to trošku horšie. Dámy samozrejme nebudú pánom kupovať kvety. Môžete im kúpiť kozmetiku, nejaký pekný parfém, sprej alebo mňa ešte napadla zástera s nejakým pekným motívom. 
Počas celého dňa môžete obdarovať svojich najbližších. Na miesta, na ktoré chodia najčastejšie dajte romantické odkazy. Spíšte si rôzne komplimenty ako napr. "Takto sa mi páčiš najviac." ; "Milujem tvoj smiech."; "Si sladká/ý." Ak nebudete spolu celý deň a uvidíte sa iba večer : "Večer si na teba počkám." ; "Krásny deň láska!" a mnoho ďalších komplimentov, ktoré zaručene zaberú. 
 
V podstate tento článok je rozdelený na dve časti. Pre slobodné a pre zadané. Tak teraz pre tie slobodné, pre nás single. Spravte si pekný deň aj sama. Kúpte sama sebe niečo pekné, ako som to aj ja spravila. Verte tomu, že o niekoľko rokov, Valentín nebudete oslavovať sama. Ak nemáte priateľa, obdarujte rodičov, starých rodičov, súrodencov, celú rodinu. Veď oni sú tí, ktorých najviac milujete.

3 komentáre:

  1. Ahoj uz dlouho jsem ti chtela napsat ale az dneska jsem k tomu dostala odvahu♥
    Psali jsem si na fb tam jsem poprve videla tvoje članky.
    Čtu si tvoje članky pořad moc me to bavii si ta nejlepši blogerka ⇧MOC hezkej članek krasne napsanej ♡♡♡♥ piš prosim dal a nepřestavej tvoje članky mi pořad zlepši naladu děkuju ♥ #Andy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja Valentín neoslavujem :) Ale páči sa mi výzdoba :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  3. My s priteľom sme si dali to isté. Náramky. Vtipné je, že ani jeden z nás nevedel čo ten druhý dáva tomu prvému. Určite je však príliš preceňovaný, treba sa ľúbiť stále.

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.