LOOKS #1

Krásnu nedeľu Vám prajem ! Konečne som sa rozhodla publikovať tento článok. Je to historický prvý outfitový článok na blogu, na ktorý som sa veľmi tešila. Vonku som vytiahla maminku, ktorá sa obetovala a pomohla mi nafotiť zopár fotiek. Dnešný outfit bude na tému "mestský štýl". Do mesta sa príliš elegantne neobliekam. Keď skombinujete tie správne kúsky, môžete sa prechádzať po meste v peknom outfite. Už dlhšiu dobu sa mi veľmi páčili roztrhané rifle. Práve tie som skombinovala s bielou blúzkou. Rifle sú sedem-osminové. Dosť som sa um vyhýbala, ale nakoniec som im podľahla. "Kožáčik" je mojim najobľúbenejším kúskom v skrini. Mohli ste ho vidieť vo viacerých článkoch na blogu. A poslednou časťou outfitu sú pletené balerínky, ktoré majú vpredu bielu mašličku. Čo poviete na mestský outfit ? 


 
 rifle - H&M, blúzka, kabelka - New Yorker, bunda - Gate

1 komentár:

Používa službu Blogger.