Unboxing DM

Je to úžasný pocit, keď viete, že to čo robíte sa ľuďom páči a vašu prácu dokážu oceniť. Na FACEBOOK som Vám pridala fotku aj som Vám napísala o spolupráci s drogériou DM. Prvý balíček ma čakal doma pred niekoľkými týždňami a bola som z neho nadšená. Každá žena by sa mala zaujímať o svoju pleť, aby bola čistá, dostatočne hydratovaná, regenerovaná a pod., pretože len dokonale čistá pleť môže byť zdravá a krásna. Veľmi rada skúšam nové veci a práve DM drogéria mi poslala "Hviezdy ich regálov", ktoré slúžia na čistenie pleti. 
Čo bolo v balíčku ? Keď otváram balíčky, vracia sa do detských čias. Síce budem mať 16 rokov, ale stále som plná očakávaní. V balíčku boli dvaja skvelý a účinný pomocníci, ktorý sa môžu stať aj Vašimi spoločníkmi. Ako prvé to boli Balea micelárne čistiace utierky pre citlivú pleť a Ebelin konjaková špongia na tvár zelený čaj.
Balea micelárne čistiace utierky pre citlivú pleť -  Už dlhšiu dobu som chcela vyskúšať tieto čistiace utierky. Vyskúšala som už mnoho micelárnych vôd, ktoré mi vyhovovali. Trošku som "neverila" utierkam a nebola som si istá, či môžu naozaj vyčistiť dôkladne pleť. Avšak po ich použití sa okamžite stali jednou z mojich TOP produktov. Dokonale očistí pleť, oči a pery od make-upu a prebytočného mazu. Neobsahuje alkohol (etanol) ani pridané oleje. Pleť zanechá príjemné hladkú a obrúsku zanechajú príjemný pocit sviežosti. Ak cestujete a nechcete so sebou vláčiť ťažkú kozmetiku, tieto obrúsky v praktickom balení budú pre Vás vhodné. 
 Ebelin konjaková špongia na tvár - zelený čaj = Ebelin konjaková špongia je čisto prírodný produkt. Rastlina pochádza z juhovýchodnej Ázie. Výťažok z rastliny Konjak a jej korene majú blahodarný vplyv na ošetrenie pleti. Zelený čaj je zase bohatý na antiooxidanty, ktoré chránia pleť pred voľnými radikálmi. Keď je špongia navlhčená, je veľmi jemná a vhodná pre čistenie a ošetrovanie pleti. Táto špongia by sa mala používať len na suchú alebo normálnu pleť. Jedinečnú štruktúru jemne vmasírujte do pleti a peeling odstráni prírodným spôsobom odumreté časti pleti a prekrví ju. Pred použitím špongiu musíte navlhčiť a krúživým pohybom vyčistite tvár. 


1 komentár:

  1. Ahoj, článek je moc hezký :) jen nevîm, zda mi to dělá tablet nebo to tak je, ale vynechává mi to písmenka jako ť nebo č. Hodně zdaru a budu ráda návštěvu :) http://mayaworldczech.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.