Garnier

Nie nadarmo sa hovorí, že vlasy sú ozdobou našej ženskej krásy - "našou korunou". Preto je len na nás, koľko času vyčleníme pre ne. Čo si budeme klamať. Niektoré z nás vôbec nie sú spokojné so svojou "hrivou". Či už je to dĺžka, farba, ale asi najdôležitejšia vec, ktorá nás trápi je kvalita vlasov. Fénovaním, lakovaním, žehlením, kulmovaním a pod. sa vlasy veľmi ničia. Vlasy môžeme prirovnať k jemnej vlne. Ak pravidelne perieme a žehlíme svoj obľúbený sveter na príliš vysokej teplote, môžeme si byť isté, že postupne stratí svoj tvar a kvalitu. A to je presný dôvod, prečo je neustála starostlivosť o vlasy taká dôležitá. V dnešnom článku som si pre Vás pripravila typ, ako mať krásnu vlasy.
Moja obľúbená farba je tyrkysová a to bol jeden z dôvodov, prečo som si kúpila túto novinku od Garnier. Ďalším dôvodom bolo to, že šampóny od Garnier sú celkovo dobré a kvalitné. Hlavným cieľom tejto rady je zosilniť slabé vlasy, ktoré majú sklon vypadávať, lámať sa, štiepiť a často ide o jemné vlasy problematické pre udržanie akéhokoľvek objemnejšieho účesu. Slabým a jemným vlasom škodí najmä vlasová kozmetika obsahujúca zaťažujúce silikóny a parabény
Od prvého použitia budú vaše vlasy až 10x odolnejšie už od korienkov. Vďaka zloženiu s kombináciou ceramidov a aktívnych výťažkov z ovocia pomôže vlasom získať hmotu a viditeľne zlepšiť ich kvalitu. Vďaka používaniu Fructis Grow Strong budú vaše vlasy znovu hladké a budú mať zdravý a žiarivý lesk. Nejde len o zlepšenie z hľadiska vizuálnych vlastností. Zlepšuje sa skutočne aj vlasové vlákno. Vlasy sa Vám budú menej lámať, menej budú vypadávať a budú žiariť zdravím. 
Chcete mať pôvabné vlasy, ktoré vyžarujú silu a voňajú ako ovocie? Určite odporúčam túto radu od Garnier. Slabým a jemným vlasom zaručene pomôže, s výsledkom budete určite spokojné.   Kde nájdete tento kozmetický rad ? Videla som ich v rôznych supermarketoch ako napr. Tesco, Hypernova, a pod., avšak ja som si tento šampón kúpila v drogérii DM. Kozmetický rad Garnier Fructis Grow Strong obsahuje šampón pre slabé vlasy, kondicionér, masku a sérum.
  • Šampón Garnier Fructis Grow Strong: 2,79 €
  • Kondicionér Garnier Fructis Grow Strong: 2,79 €
  • Maska Garnier Fructis Grow Strong: 3,99 €
  • Sérum Garnier Fructis Grow Strong: 7,99 €


2 komentáre:

  1. Garner je skvelá značka. Mám ju rada a som s ňou naozaj spokojná :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rada by som túto radu vyskúšala, keďže mám práve problém s oslabenými vlasmi :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.