LOOK #2

Krásne sobotné popoludnie prajem Vám všetkým. Po krásnom slnečnom týždni, prišiel víkend plný oddychu a relaxu. Dni v škole ubehli dosť rýchlo, keďže štvrtáci písali maturitné písomky a my sme sa neučili (len pondelok a piatok). V utorok sme mali mať športový deň. Avšak ten sa zrušil, pre zlé počasie a ja som išla na otočku do mesta. Keďže krásne pršalo, snežilo a fúkal vietor, prišla som domov ako zmoknuté kura. (Kto čakal, že bude takáto kalamita.) V stredu sme boli na divadelnom predstavení Hájnikova žena a vo štvrtok vo Zvolene na Orlovi tatranskom. Piatok ubehol ako voda a s mojimi slečnami sme išli na kávičku. Dnešný článok bude znovu outfitový. Musím sa poďakovať blogerke Victorii (BLOG), ktorá bola taká ochotná a išla ma odfotiť. Jar nám už klope na dvere, takže som odložila vetrovku a vytiahla indiánske pončo/kardigan. Vyberte si. Už dlhšiu dobu som chcela niečo takéto a našla som ho v New Yorkery. 


Pončo - New Yorker, čižmičky- Deichman, náramky - New Yorker, tričko a okuliare - Gate

7 komentárov:

  1. Moc ti to sluší. Tvuj blog se mi strašně moc líbí ! :)
    -Annie♥

    http://articleswithannie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásný článek, máš super blog! :)
    http://jsemmonny.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You look lovely, xo!

    Karolina,
    http://karolinakz.blogspot.lt/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny outfit a to pončo sa mi fakt páči :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherný outfit moc se mi líbí pončo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší! Zvu tě ke mě na blog, právě tam probíhá Giveaway/jarní soutěž:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.