Dermacol

Neviem sa dočkať, kedy už konečne odo mňa "odíde" puberta. V tomto období sme najcitlivejšie na svoj vzhľad. Ako na truc sa začínajú búriť hormóny, čo má za dôsledok zhoršenie pleti. Nič mi tak nevadí na puberte, ako to, že mám akné alebo skôr vyrážky. U mnohých mladých ľudí v mojom veku, akné alebo vyrážky znižujú sebavedomie. Zatiaľ čo niekto má to šťastie, že ho to nepostihne. V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať môj nový úlovok od Dermacolu, ktorý by mal zabraňovať akné. 
Ešte pred tým ako Vám ukážem novinku v mojom kozmetickom kufríku, chcela by som sa poďakovať spolužiačke a zároveň kamarátke Zuzke, ktorá mi poradila túto masku. Prejdime už rovno k maske. Celým názvom Adstringentná (sťahujúca, zvierajúca) maska pre mastnú, zmiešanú a problematickú pleť so sklonom k akné. Konzistencia masky je hustejšia, ale v pohode sa dá naniesť na tvár. Po niekoľkých sekundách, začne maska "tvrdnúť". Farba masky je biela. (Takže som vyzerala ako Fantomas.)
Typ pokožky: Pre problematickú pleť a pleť so sklonom k akné 



 Píšu o nej : Sťahujúca pleťová maska s ílovou zložkou a kombináciou rastlinných výťažkov príjemne chladí, upokojuje podráždenie a sťahuje póry.

  • účinne čistí a sťahuje rozšírené póry,
  • redukuje tvorbu kožného mazu,
  • upokojuje a regeneruje pleť. 
Ako používať: Nanášajte predovšetkým na zapálené miesta na tvári, vynechajte očné partie. Nechajte pôsobiť 10 - 15 minút, potom odstráňte navlhčenou špongiou. Masku Acneclear odporúčame používať 1 - 2x týždenne.
 Môj názor : Maska funguje tak 50 na 50. Po jej použití som mala hladkú pleť. Je pravda, že chladí a redukuje tvorbu kožného mazu, ale keď som ju mala už 10-12 minút, začala ma svrbieť tvár. Trošku som sa bála alergickej reakcie, ale našťastie nič podobné sa nestalo. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.