Easter s Elnino

Cez veľkonočné prázdniny mi prišiel balíček z Elnino.sk Pred niekoľkými týždňami som si z tejto stránky objednala voňavku elite models a bola som s ňou nad mieru spokojná. Tak isto je to aj s týmto kozmetickým balíčkom. S Elnino sme sa dohodli na téme Manikúra + líčenie na Veľkú noc. Takže presne toto, uvidíte v dnešnom článku. Prosím Vás buďte tolerantný ku mne. V líčení som začiatočníčka, takže to možno nebude dokonalé. Každá rada sa však zíde. 
Veci, ktoré boli v balíčku som si vyberala sama dopredu, samozrejme podľa témy. V balíčku bol
rúž Maybelline Baby Lips Electro - Odtieň Pink Shock, BB krém NYC New York Color Applelicious Glossy Lip Balm - Odtieň 01 Light, lak na nechty Rimmel London Sweetie Crush Nail Polish - Odtieň 008 Sherbet Sweetheart a očné tiene Astor Color Vision Eye Shadow Palette. 
Prečo práve tieto výrobky ? 
BB cream NYC - Ak si máte vybrať medzi BB creamom a make-upom, určite by som zvolila BB cream. Tento BB cream chráni pokožku, minimalizuje póry, vymazáva nedokonalosti pleti, vyhladzuje pokožku a rozjasňuje ju, pre prirodzene vyzerajúci make-up. Pokožku mierne hydratuje a zanecháva jemnejšou.
Očné tiene ASTOR -  Už dlhšiu dobu som si chcela kúpiť nejaké kvalitné tiene na oči. Značka ASTOR má veľa dobrých výrobkov, preto som skúsila tieto. Sú to 4 veľmi pekné odtiene, z toho dva majú jarný nádych. Tými tmavšími sa dá výborné zvýrazniť záhyb oka. 
BABY LIPS - Balzamy alebo rúže Maybelline Baby lips patria medzi moje obľúbené. Už dlhšie je na trhu novinka Baby lips ELECTRO, ktorá má veľmi pekné odtiene. Ja som zvolila taktiež jarný - ružový.
Lak na nechty RIMMEL LONDON - Jednou z jarných farieb je aj žltá, pre nechty ako stvorená. 
 Na celú tvár som použila BB cream, vykontúrovala som trošku lícne kosti a nakoniec som to celé zapúdrovala. To čo nezakryje BB cream alebo make-up zakryte korektorom, ale v tomto prípade nebol nutný. 
 Na celé viečko som použila odtieň č. 3. Do záhybu oka išiel najtmavší odtieň a do kútika som dala odtieň č.4. Samozrejme potom nasledovala nešťastná linka. Je trošku krivšia, ale veľmi to nevidno. :D Následne som pokračovala riasenkou Devilash. Linka aj riasenka sú od Dermacolu. 
Celú vizáž som "zaklincovala" ružovým rúžom od Maybellin, ktorý vonia krásne malinovo. Perfektne hydratuje pery. 
Posledným kúskom v balíčku bol lak na nechty od Rommel London. Oslnivý lak na nechty sa trblietavých leskom.Pre žiarivejší efekt Vám odporúčam naniesť viac vrstiev. 


Tak takáto bolo moje veľkonočné líčenie. Akú ste mali VY Veľkú noc, mi napíšte do komentára.

6 komentárov:

  1. Vyzerá to pekne, jedine ten lak na nechty ma nejako neoslovil, ale tak ja si nechty nelakujem to možno preto :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný článok, vyzerá to veľmi pekne :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné věcičky :))
    http://simonevxls.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten lak vyzerá pekne! :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé, super článek. Ten lak od Rimmelu vypadá mooc hezky!


    Rimmel Wonder'Full Volume Colourist

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.