Cosmetic box #1

 "Spring shows what God can do with a drap and dirty world."
Po chladnom a upršanom počasí, konečne sa slniečko na nás pozerá a začína najkrajšie a najfarebnejšie ročné obdobie - JAR. Na stromoch sú puky, zo zeme vytŕčajú prvé jarné kvietky a hypermarkety tiež kvitnú - jarnými a veľkonočnými ozdobami, sladkosťami a podobnými vecami. Veľkú noc mám veľmi rada. Teda, až na to oblievanie je to celkom pekný sviatok. Už len kvôli všetkým ozdobám a farbám. Dnešný článok trochu súvisí s jarou. Pred niekoľkými týždňami mi prišiel mail, v ktorom stála gratulácia k výhre DM Boxu. Ako každá žena na tomto svete, veľmi som sa potešila a išla som si do drogérii preň. Čo sa v balíčku ukrývalo, Vám prezradím v dnešnom článku.

O našu korunu krásy sa musíme poriadne starať a snažím sa písať Vám písať recenzie na kvalitné výrobky. Jednými z kvalitných výrobkov sú aj šampóny a kondicionéry od Nivei, na ktoré som už robila článok. (NIVEA) Aj po dlhodobom používaní ma nesklamali a na 100 % fungujú. Vlasy ošetruje, posilňuje a odstraňuje poškodenie. Po použití kondicionéru ostanú vlasy krásne jemné.

Pri vlasoch ešte ostaneme. Určite ste už počuli o suchých šampónoch Batiste. Už dlhšiu dobu som si ho chcela kúpiť a vyskúšať. Má jemnú a sviežu vôňu. Vyskúšam ho a o pár dní nájdete naň recenziu. 
 
FA je jedna z tých značiek, ktoré majú krásnu vôňu šampónov. Tento ošetrujúci sprchový krém je s prírodným výťažkom kokosu.
 
Aby bola naša pokožka "pekná" t.j. hydratovaná, regenerovaná a pod. musíme sa taktiež o ňu starať. Používať kvalitné šampóny, ale predovšetkým sú to telové mlieka. V balíčku som si našla telové mlieko od Dermacolu s vôňou írskej kávy a kofeínom. Pokožku zanechá zamatovo jemnú. 
 
Fľaky od potu na oblečení sa nepáčia nikomu. Preto používame antiperspiranty a deodoranty od výmyslu sveta. Najčastejšie používam antiperspiranty od Rexony. Nikdy ma nesklamala a preto je moja najobľúbenejšia. Väčšinou si kupujem "PINK COOL", ale určite vyskúšam aj "active shield", ktorý bol v balíčku. 
  Predposlednou vecou, ktorú Vám chcem ukázať je táto voňavka od Essence, ktorá má takú exotickú až odvážnu vôňu. Hlavu tvorí mango, mandarínka a grapefriut. Srdce : slivka, ruža, pralinka a základ tvorí pižmo, vanilka a cédrové drevo. Má zaujímavé, farebné balenie. Ak túžite po cestovaní a túlaním sa svetom, táto voňavka je pre Vás tá pravá. 
 
A nakoniec to bol tento kupón v hodnote 10 € na Moju cewe fotoknihu.
Ak máte nejaké skúsenosti s týmito produktmi, tak mi určite dajte vedieť dole do komentára. Zatiaľ Vám prajem krásne Veľkonočné sviatky, veľa papajte a málo priberajte. Dievčatám veľa vody a chlapcom veľa maľovaných vajíčok. 

 "K radu ďalších vinšovníkov aj ja podľa dobrých zvykov pripojiť chcem keď nie inšie, aspoň ešte tieto vinše: Pekné sviatky, dobrú zhodu, ženám čerstvú, sviežu vodu, mužom nech tiež sladko je, nech si vyjdú na svoje."


9 komentárov:

  1. Tak tento boxík je podľa mňa naozaj podarený. Samé skvelé každodenné produkty. Využila by som všetko okrem Dermacolu, tak mi je aj trošku ľúto, že som sa nezapojila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu vůni od Essence mám ráda :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten box je naozaj vydarená vec. Dá sa objednať a funguje to niečo ako Glossy Box alebo je to len záležitosť pre beauty bloggerky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to súťaž, do ktorej sa môže prihlásiť každý, nie len blogerky. Musíš dať len like na oficiálnu stránku DM drogérie a vyplniť formulár. :)

      Odstrániť
  4. Dermacol s vůní Irské kávy je prozatím už od Vánoce nejoblíbenějším gelem, na který jsem narazila a prakticky, když dojde, kupuji jenom ten. :) Jako milovníka kokosu mě láká i ten od Fa. Uvidím a přičuchnu... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto vyzera byt zatial najlepsi z DM boxov co vysli, len skoda ze sa na mna neusmialo stastie :( Kazdopadne sa tesim na recenzie hlavne rexony a sucheho samponu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. trefila ses mi ho vkusu ! super článek moc hezky se čte:-) tešim se na další!
    určtiě mrkni ke mě na blog o modleingu http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, tomuto boxíku naozaj nie je čo vytknúť. Skvelý článok ako vždy☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Box vypadá skvěle, doufám, že taky jednou box vyhraju :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.