Victoria's Secret

Konečne kozmetický článok, na ktorý som sa tak veľmi tešila. Chcela som Vám ho pridať v priebehu minulého týždňa, ale nejak nevydal čas. Veď to poznáte. Od Valentína, nebol žiadny článok na blogu a tento bude venované pre všetky Viktórie, ktoré čítajú môj blog. Ale ešte pred tým ako prejdeme k môjmu novému úlovku, by som Vám chcela oznámiť, že som začala spolupracovať so stránkou parfums.sk. Od nich som si objednala telový sprej a práve naň, bude dnes menšia recenzia.
 
 Už dlhšiu dobu ma lákali telové spreje od  Victoria´s secret. Mnoho blogeriek ich vyskúšalo a ja som im podľahla tiež. Zo začiatku som sa dosť bála ceny, týchto telových sprejov, ale nakoniec som bola prekvapená, pretože som ho kúpila za super cenu (cca 8 €). Nevedela som sa rozhodnúť, ktorý zo sprejov si mám objednať. Po dlhom rozhodovaní som dala na rady kamarátok a o niekoľko dní ma doma čakal Victoria's Secret Sheer Love. Čo sa týka balenia, tak je veľmi praktické a aj farba balenia je zaujímavá. Podľa mňa je veľmi dôležitý obal produktu, pretože čím je produkt farebnejší a zaujímavejší, tým sa viac predáva. Všetky „Viktorky“ sú takéto farebné. Sú vhodné aj na cestovanie. V kabelke sa Vám nerozleje a môžete si ich zobrať aj na dovolenky.

Celá kolekcia  Victoria's Secret Sheer Love je významná svojimi unikátnymi vôňami. Základné zložky sú bavlna a ružová ľalia, ktoré spolu robia kombináciu, ktorá veľmi pekne vonia.  Okrem bavlny a ľalie sú to vône aloe vera a harmančeka. Zmyselná vôňa Sheer Love je plná jemných kvetín, ktoré predstavujú radosť a krásu. Tento typ je vhodný skôr pre letné dni ako pre zimné. Vôňa na pokožke aj na oblečení vydrží dosť dlho. Je jemná, svieža a príjemná, vôbec nie je nejaká výrazná alebo vulgárna. Jednou z ďalších výhod je, že sa pomaly míňa, takže vydrží podstatne dosť dlho. Konzistencia = je to svetloružová kvapalina. Nefarbí oblečenie. Tieto telové spreje sú aj výborným darčekom pre Vášho blízkeho. Mamu, starú mamu, sestru, kamarátku. 
Iné druhy nájdete tu : Victoria secret 
 Ak máte skúsenosti s telovými sprejmi Victoria secret, tak mi určite dajte vedieť, dole do komentára. 

6 komentárov:

  1. Já už dlouhou dobu také zvažuji koupi, ale stále na to nebyl čas :D hezký článek! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se líbí ta strawberry champagne, ale furt a furt ne se rozhoupat ke koupi :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. VS je moja obľúbená vôňa :) Ja mám doba fialovú, aj Mangovú :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už dlho si chcem VS sprej kúpiť.... fakt veľmi dlho ale stále nič z toho xD
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článek...taky jsem neodolala a koupila si jednu ze svých favoritek od VS (recenze zde: http://fitblanka.blogspot.cz/2016/02/recenze-victorias-secret-strawberries.html ) a naprostá spokojenost. Další jistě brzy přikoupím :))

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.