What is in my purse ?

Kabelka patrí medzi najdôležitejší doplnok všetkých žien na svete a práve dnes, by som Vám chcela ukázať, čo je v mojej  kabelke a nejaké rady a typy, čo by ste v kabelke určite mali mať. Veď kabelka a žena patria k sebe ako napríklad slnko a obloha. Rôzne druhy, farby a značky a predsa si v obchodoch nevieme vybrať TÚ pravú. Ja ich nemám až tak veľa, ale moja najnovšia je táto čierna, ktorú môžete vidieť na fotke. Mám ju zo stránky JEJ.sk. (Maminku som trošku využila a šla sa so mnou fotiť.) 
Pre ženy je typické, že majú preplnené kabelky nepotrebnými vecami. Keď niečo hľadáme, trvá to aj niekoľko minút, kým to nájdeme. V mojej kabelke sú naozaj, len najzákladnejšie veci, ktoré ženy potrebuje k prežitiu. Asi najdôležitejšia trojica v našich kabelkách je peňaženka, mobil a kľúče.Sú to najdôležitejšie veci, ktoré si všade beriem so sebou, aj keď ich vôbec nepotrebujem. Mobil, aby som bola dostupná vždy a všade a peňaženka, ktorú by ste mali mať vždy po ruke, i keď peniaze neplánujete minúť. Okrem peňazí nám samozrejme treba naše doklady. Nemám na ne žiadny obal, jednoducho ich mám v peňaženke a mám ich vždy na očiach. Diár, aby sme si mohli zapisovať a pripomenúť dôležité udalosti, sviatky, narodeniny, meniny a pod. Balzam. Už sa budem opakovať, ale nemať vysušené pery je veľmi dôležité. Ak sa vyberiete niekam na celý deň a bude svietiť slnko, okuliare Vám určite pomôžu. 
 Čo je to tá zázračná vec s kvietkovanou potlačou ? Je to kozmetická prvá pomoc, ak to tak môžem nazvať. Zrkadlo, pilník, pinzeta, ak by sa stalo niečo nepríjemné. Okrem tejto prvej pomoci, nosím v kabelke kozmetickú taštičku, ktorú nosím všade, aj do školy. Nemám tam samozrejme celú poličku, len naozaj životne dôležité veci. Pre nevyspytateľné počasie určite potrebujeme dáždnik. Žuvačky alebo nejaké cukríky na svieži dych. Aby niekto neodpadol, keď sa s ním budete rozprávať. To by bol trošku trapas. Čo sa týka hygienických vecí, táto časť nie je určená pre opačné pohlavie. Určite by ste mali mať v kabelke hygienické servítky a vložky alebo tampóny, pre stav núdze. Nikdy neviete, kedy a o koľkej to na nás príde.  
 Dnešný článok bol len taký kratší, ale nabudúce mám pre Vás prekvapenie, takže sa máte na čo tešiť.

3 komentáre:

  1. Fajne Zuzka, už viem od koho pýtať žuvačky :* :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Upřímně... :/ Takový článek je akorát pro kapsáře... Navíc mi přijde... pro ostatní nezajímavý, nevím no :/ Můj názor..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kabelka je veľmi pekná :) Článok je dobrý, len tam mohlo byŤ viac vecí. Blogerky väčšinou pridávajú veci, čo nosia v kabelke, keďže tam máme všetci to rovnaké, aby to bolo zaújmavejšie. Tipujem, že ty si nič nepridala ... čo je dobré, lebo neklameš, ale na úkor článku pre čitateľov :)
    www.aduliksun.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.