My daily routin

 Dnes som si pre Vás pripravila článok, v ktorom by som vám chcela ukázať moju dennú rutinu. Ako to vlastne vyzerá každý deň u mňa doma, keď vstanem, idem do školy, idem spať. (To znie, ako keby som do školy chodila spať.) Asi pred rokom som Vám pridala podobný článok, Večerná rutina, avšak tento bude úplne iný. Veľa vecí sa zmenilo, pretože aj ja aj moja pleť sa mesiacmi a rokmi mení. Napr. minulý rok, keď som bola deviatačka som sa vôbec nemaľovala, len teraz ako som začala chodiť na strednú školu som s tým začala.

RÁNO 
Každý pracovný deň vstávam o 5:30 alebo 5:10, podľa toho ako ide ocko do roboty, pretože chodíme spolu do školy. Väčšinou sa mi vôbec nechce vstávať, ale v poslednej dobe mám vo zvyku zobudiť sa 5-10 minút pred tým, ako ma ocko príde zobudiť. Ale skôr nevstanem, to nehrozí. Na ráne sú asi najlepšie raňajky, pri ktorých pozerám staré dobré španielske telenovely. Každý večer si nachystám veci, ktoré si do školy oblečiem. Ak máte s obliekaním problém, tak ako ja, určite si chystajte veci večer. Čo je také nezvyčajné u mňa, každý deň vstávam ľavou nohou, pretože mám tak posteľ otočenú. Ale žiadne následky to nemá.
Ja sa do školy veľmi nemaľujem. Samozrejme používam korektor na kruhy pod očami a na nedokonalosti na tvári. Potom to všetko zapúdrujem fixným púdrom. No a nakoniec je to špirála. V poslednej dobe sa mi nazbieralo v zbierke dosť riaseniek, takže použijem ráno tú, ktorá mi príde pod ruku ako prvá. 

 
V týchto zimných mesiacoch je veľmi dôležité sa starať nie len o svoju pleť, ale aj o svoje pery. Rôzne balzamy, maslá na pery, séra a pod. nájdete v každom obchode. Ja ich mám hodne, všetky Vám nejdem ukazovať, ale najviac som si obľúbila Baby Lipsy a Balea balzamy (Candy queen). Na Vianoce som od kamarátky Viktorky = kazisvet (Victoria) dostala EOS, po ktorom som veľmi túžila. Konkrétne je to Blackberry Nectar. Má krásnu černicovú vôňu, zjemní pery, regeneruje aj hydratuje, ale má to však jeden obrovský háčik. Bola som do neho "zažratá" veľmi, používala som ho každú chvíľu až .. Na internete aj v novinách písali o tom (iste ste si to všimli), že používanie EOSu spôsobuje alergické reakcie. Jedna baba Eos používala a mala opuchnuté pery, ak to tak môžem nazvať. Proste mala alergickú reakciu. Ja som našťastie nič podobné nemala, dúfam, že ani vy nie, ale používanie som obmedzila.
ŠKOLA 
Chodím do školy skoro ráno s otcom a niekedy sa nestihnem doma namaľovať, tak si šminky beriem do školy. Poprípade, keď máme telesnú tak deodorant nesmie chýbať. Samozrejme to nemám všetko pohádzané len tak v taške, aby to tam lietalo. Zvyknem si do školy brávať menšiu kozmetickú taštičku, kde mám všetky tieto vecičky.
VEČER

Väčšinou, keď prídem domov zo školy je 15:30 alebo 16:30, podľa toho či mám jazykovku alebo nie. Potom nasleduje neskorý obed a učenie. Je toho samozrejme oveľa viac ako na ZŠ. Večer som už zničená, že ani nevnímam. Čo sa týka sprchovania, tak ja používam šampóny od výmyslu sveta. Ale najnovšie som si veľmi obľúbila šampóny Balea.
O vlasy sa taktiež musíme starať, aby sme nemali polámané končeky, aby vlasy celkovo neboli zničené a nevyzerali ako slama. Je pravda, že ja používam šampón na vlasy, ktorý mi príde prvý pod ruku, ale veľmi som si obľúbila Gliss Kur Oil Nutritive, ktorý regeneruje dlhé vlasy náchylné na štiepenie končekov a dodáva im pružnosť a zdravo vyzerajúci lesk. Už niekoľko mesiacov používam ULTIMATE REPAIR EXPRESNÝ REGENERAČNÝ KONDICIONÉR, po ktorom si okamžite sa Vám budú ľahšie rozčesávať vlasy, regeneruje vlasovú štruktúru, viditeľná pružnosť a vyššia odolnosť. Ďalej si občas dávam Syoss sprej Big Sexy Volume Blow Dry, Sprej pre objem vlasov pri fénovaní. Keďže som na Vianoce dostala žehličku, tak trikrát týždenne si žehlím vlasy do školy, pretože pri tvári sa mi vlasy vlnia a nevyzerá to dvakrát najlepšie. Aby mi vlasy nezhoreli používam sprej Balea trend it up. Viac o ňom uvidíte v ďalšom článku Beauty bag.  

Ako každá žena aj ja hodnú chvíľu trávim v kúpeľni. Ďalší krok je odličovanie. Prípravky, ktoré používam sú všetky od značky Garnier, na ktorú nedám dopustiť. Garnier Essentials Sensitive Soothing Eye Make-up Remover a teraz v slovenčine Garnier Essentials upokojujúci odličovač pre citlivé oči. Asi pred mesiacom som používala Micelárnu vodu, avšak ak máte citlivé oči, tak ju nepoužívajte. Taktiež sú veľmi dobré odličovačie vody od Dermacolu.


Potom používam zmatňujúce tonikum proti akné. Určite odporúčam. Naozaj funguje. Robila som menší experiment. Nejaký čas som toto tonikum vôbec nepoužívala a moja pleť bola iba viac vyhádzaná a nedokonalá. Avšak, keď som ho začala používať je to oveľa lepšie. Na hydratovanie pleti používam jemný telový krém Balea Soft Creme, ktorý skôr používam tvár ako na telo. Na ruky používam Balea krém na ruky Jahoda. No a ako posledné je to telové mlieko. Používam tieto dva, ktoré môžete vidieť na obrázku do Dermacolu a Balei.  Čo by ste si, ale určite nemali kupovať je táto enzýmová peelingová maska od Balei, ktorá síce zjemní pleť, ale nemôžeme ho považovať za peeling. Môže spôsobovať alergické reakcie.
Tak a toto je celá moja denná rutina. Pôvodne som Vám ju chcela pridať v stredu, ale nejak nevydal čas. Zatiaľ Vám prajem krásny víkend.

4 komentáre:

  1. Tohle je naprosto skvělý článek :) i když je fakt, že se to hrozn ěčasto obměňuje

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidieť, že o seba sa veľmi staráš :) Ja sa starám o pleť skôr o ráno, ako večer :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takový článek jsem přidala nedávno a chystám se na další z této série :) Pěkné produkty, pěkný článek!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný článok a aj fotky sú veľmi dobré. Páni vstávaš riadne skoro, ani sa ti nečudujem, že sa ti nechce, ja do práce vstávam 6:50 a ani to sa mi niekedy nechce, už som asi zlenivela od školských čias, čo nebolo tak dávno, ale predsa. EOS používam tiež, ale nie vkuse, lebo mám samozrejme otvorených viacero balzamov, o tej alergii som nepočula, no podľa mňa to hrozí pri každom produkte, lebo každému sadne niečo iné, takže hlavu by som si z toho nerobila. A inak Gliss Kur Ultimate repair nemal síce na moje vlasy totálne žiaden efekt, ale tá jeho sladká vôňa je úžasná.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.