Photoshoot

"Keď fotografujete, skúste sa otočiť, najlepšia fotografia sa môže skrývať práve za Vami." David Huffines

Približne pred týždňom to na blog pridala článok o piatku s pánom Dokonalým, s Christianom Greyom. Okrem toho, že som bola so spolužiačkami v kine, tak po škole som "spacifikovala" moju fotografku číslo ... (už ani neviem koľko), Radku, ktorá bola taká ochotná a šla so mnou niečo nafotiť. Samozrejme ako typická žena, som na ňu musela hodinu čakať, kým sa slečna pripraví. Ale musím ju aj pochváliť, pretože mi krásne spravila vlásky. Pozerajúc sa do nášho malého zrkadla v triede, som si horko-ťažko načmárala linku, ktorá bola na oku, len pre efekt. Von bolo asi -2°C a ja som sa vybrala do parku v šatách a v silonkách. Najlepší spôsob ako prechladnúť. Našťastie ani ja ani Radka sme po fotení neboli choré a fotky sa vydarili. Veď posúďte sami. 



 
Šaty som dostala na Vianoce z bonprixshop.eu Na líčenie som použila kozmetiku z Elnino.sk a Krasotika.sk

Fotky nájdete aj na mojom Instagrame 

2 komentáre:

Používa službu Blogger.