Valentine's day TAG

 O 11 dní je Valentín! ❤ Prežívam to, ako keby som sviatok lásky nejak špeciálne oslavovala. Február sa nám začal a supermarkety sú už plné valentínskych ozdôb, darčekov, medvedíkov a srdiečok. Netuším, ako rýchlo prešiel január, no odkedy sa začala škola nejak nevnímam ako ten čas ide. Proste nemám pojem o čase a niekedy nemám čas ani sama na seba, čo je dosť smutné. Našťastie všetky známky sú už zakrúžkované, vysvedčenie alebo skôr výpisy rozdané a už máme pokoj. Teoreticky. A prakticky sa to všetko začína od za znovu. Takéto reči ale na Valentína asi nie sú najvhodnejšie, však? Dnešný článok bude prvý z Valentínskej edície a bude to Valentínsky TAG. Ešte som ho nerobila a všetko musí byť raz prvýkrát.

1. Aký máš názor na sviatok Valentína?  
Myslím si, že Valentín je krásny sviatok, keď si ľudia prejavujú lásku, ale... Lásku by sme si mali prejavovať každý deň, 365 dní, 8 760 hodín, 525 600 minút. 
2. Zákerná otázka! Budeš na Valentína sama alebo budeš ho s niekým tráviť? 
Teoreticky budem sama, ale prakticky bude od rána do druhej v škole s mojimi spolužiakmi, potom do pol štvrtej na volejbalovom tréningu. Keď prídem domov spoločnosť mi budú robiť knižky. Takže sama ani nebudem. Ale chcela som ísť s babami do kina a hádajte na aký film... Päťdesiat odtieňov temnoty
3. Kupuješ si niečo na Valentína ? 
Raz som si kúpila malého medvedíka, ale zvykne mi mamina alebo ocino kúpiť čokoládu. A to je tak všetko, čo je dosť smutné. 
4. A ak by si predsa len náhodou na Valentína niekoho stretla bránila by si sa ? 
Podľa mňa nie. Ak by som stretla niekoho, kto by sa mi naozaj páčil, spĺňal moje kritériá, tak by som sa určite nebránila. Moja mama hovorí, že čo sa má v živote stať, to sa stane a má podľa mňa pravdu. Jedného dňa stretnem toho pravého. 
5. Najobľúbenejšie valentínske maškrtenie ? 
Ja maškrtím stále a nehanbím sa za to. Milujem čokoládu a v podstate všetko, čo je s ňou spojené, okrem horkej čokolády. S tou kamarátky nie sme. Od mliečnej tmavej po bielu a všetko ovocné, karamelové či orieškové čokolády môžem. Teda ľúbim.
6. Cukríky alebo čokoláda pokrytá jahodami? 
Nemám rada jahody. :( Neviem prečo, ale nemám ich od mala rada. Ale zjem jahodovú čokoládu.  Proste Milka je TOPKOVÁ.
7. Najobľúbenejšia spomienka na Valentín?
Zatiaľ nemám žiadnu obľúbenú spomienku. Možno časom. 
8. Film, ktorý by si chcela vidieť na Valentína, radšej– Pretty Woman alebo Láska cez internet ?  
Nevidel som ani jeden z týchto dvoch filmom, ale mám veľmi rada romantické filmy, pri ktorých sa dá aj poplakať. Napr. Predtým ako som ťa spoznala,  Voda pre slony, Príbeh môjho syna, Kolónie, Nádherné bytosti či 50 odtieňov šedej,..
9. Ktorú celebritu by som chcela mať ako „Valentínku“?  
 Fu...viem, že by som to asi mala poňať romanticky. Veľmi romanticky. Tak na kávu by som išla s Johnnym Deppom, do kina s Channingom Tatumom. Ja ani neviem, nikdy som nad tým nerozmýšľala, s ktorou celebritou by som chcela prežiť Valentín.
 10. Perfektné valentínske rande?
Nemám vysnívané perfektné rande. Podľa mňa nie je dôležité kde budeme, čo budeme jesť či čo budeme robiť. Dôležité je, že ste s osobou, ktorú máte radi, ľúbite ju a ste s ním/s ňou. Ale tak také kino, večera alebo len tak káva by nebola zlá.
11. Červené alebo ružové líčenie pier na Valentína? 
Určite červené. A najlepšia je vínovo červená a matná farba pier. 
12. Ideálny outfit na Valentína?  
S frajerom niečo sexy. Nejaká suknička či púzdrové šaty s výstrihom. Zainvestujte do pohodlných lodičiek, aby ste sa celý večer mohli opierať o svoju polovičku a aby ste si nevytkli členok. Pohodlný a ležérny s puncom ženskosti. A ak ste samé, tak ako ja, tak pyžamo a teplé ponožky sú ideálna voľba. Takže by som si asi dala niečo naozaj pohodlné. 
13. Doma spravené alebo kupované darčeky? 
Oboje. Milujem hand made veci, je jedno, či je to kozmetika, jedlo, hocičo. Takže zrejme hand made niečo.
14. Vlasy v cope alebo rozpustené?
Aj tu musím odpovedať oboje. Doma najčastejšie nosím drdol. Proste iba vezmem gumičku, párkrát s ňou obviažem vlasy a účes a lá nič sa mi nechce je na svete. Ak ide samozrejme o rande, tak drdol neprichádza do úvahy a vtedy nastupujú na scénu dlhé vlasy a najlepšie vlny alebo kučery. 

1 komentár:

  1. Ja Valentin neoslacujem a ani ho ako sviatok neuznávam. Takže budem skratka sama sebou :) ale chápem že niektorí ho majú radi lebo majú pocit, že vyjadruje lásku. :) a tak by som v tomto prípade vyberala podľa toho či človek je skôr romantickej tak ružovú a ak vášnivý tak červenú. Romantiku si spájam s kvetmi na oblečení pastelovými farbami zľahka vypnutymi vlasmi alebo rozpustenými vášeň zas s červenou farbou sexi oblečenie vysoké topánky a vypnuté vlasy

    Zapoj sa do mojej valentínskej súťaže o krásnu vôňu

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.