Čokoládka

Aj vy tak ako ja zbožňujete čokoládu ? Dokázala by som vraždiť. Dnešný článok dosť súvisí s čokoládou. Pred pár týždňami som dostala krásny darček z parfumerie-elnino.sk. Už dobu som sa po nej ohliadala a konečne ju mám doma. Tým darčekom je paletka očných tieňov Makeup Revolution London I Heart Makeup Death By Chocolate Palette. Ako prvé Vás určite zaujme obal. Zázračná paletka, do ktorej by som najradšej zahryzla. V eshope môžete nájsť tri druhy tento rady paletiek. Ja som si vybrala tú so zemitými a jesennými odtieňmi. 

V paletke nájdete 16 krásnych tieňov. Obsahuje matné, trblietavé aj jemné očné tiene, ktoré dokonale zvýrazní Vaše oči. Vyskúšajte originálne tiene, ktoré ihneď priľnú k viečkam a vytvorí tak bezchybný vzhľad. Ponúka najsladšie odtiene sveta, v ktorých môžete vyskúšať chuť tajomného orientu, mrazivou snehovou búrke alebo najsladšie nugátovú čokoládu. Majú veľmi dobrú pigmentáciu, ľahko sa nanášajú na viečko, ale bohužiaľ aj tieto tiene majú jednu nedokonalosť. Trošku viac sa prášia. Ak siahnete po tejto paletke, určite odporúčam najprv si nalíčiť očká a až potom makeup, korektor, púder a pod. 
 Som veľmi rada, že pri tvorení tohto článku mi pomáhali moje zlaté kamarátky, ktoré som mohla nalíčiť na stužkovú. Vopred upozorňujem, že nie som žiadny odborník na líčenie, nemám a ani nechodím na žiadne kurzy, som samouk, takže berte na to ohľad. Tak ako aj pri líčeniach mojich kamarátok, tak aj pri mojom líčení bol vždy základ - makeup, korektor, púder, bronzer, lícenka, rozjasňovač. Keďže som blondína, tak na mne každé líčenie vyzerá tmavo. V prvom líčení som sa snažila o niečo jemnejšie, svetlé odtiene hnedej, ktoré vytvárajú ombré efekt. 
V druhom líčení som už maľovala Simonku, ktorá chcela tiež niečo jemné, ale samozrejme som ju nepočúvla. Do záhybu oka som jej dala najtmavší hnedý tieň z tejto paletky a na pohyblivé viečko najsvetlejší. Ako čerešnička na torte bola linka, s ktorou bola prvýkrát spokojná na 100%. Keďže Simonka má krásne dlhé mihalnice, riasenka nám úplne postačila. 
Ďalšia moja obeť bola Ráchel, ktorá mala už trošku výraznejšie líčenie. Pre tentokrát som použila zlatý tieň, ktorý vyzeral veľmi dobre. Pri tomto líčení som taktiež nakreslila sto percentnú linku. 
Posledná moja obeť bola Mimi, ktorej som spravila asi najtmavšie líčenie, aké som kedy robila v mojom živote. Linky som nerobila, pretože by to bolo asi už príliš tmavé. 
Posledné líčenie bude znovu moje. Pokúšala som sa o tmavé dymové líčenie, ktoré sa mi ako tak podarilo. Celé som ho "podčiarkla" čiernymi linkami a riasenkou. 
Babám veľmi pekne ďakujem a samozrejme aj parfumerie-elnino.sk.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.