Šaty aj v zime

S príchodom zimy je dôležité zmeniť aj váš šatník, ktorý je po lete preplnený farbami, kvetinovými vzormi či volánikmi. Leto, ktoré si žiadalo farby a výrazné vzory, vďaka ktorým sme mohli upútať pozornosť. Zima však prináša do našich skríň chladné farby a minimalistické prvky. V obchodoch sú už nejaký čas kabáty, žmurkajú na nás šaty na vianočné večierky. V spolupráci s eshopom lucystyle.sk mám pre Vás článok, v ktorom nájdete pár zaujímavých nápadov na šaty, ktoré sú vhodné na nosenie v zime či už do roboty, do školy alebo na spomínaný vianočný večierok. Ako to už býva zvykom, na jeseň a v zime sú moderné tmavšie odtiene. Čierna, sivá, antracitová. Bolo by to smutné, ak by sme modely neosviežili príjemnými teplými odtieňmi. Módne sú momentálne všetky tiene oranžovej a horčicová farba. 


Prvé šatočky, ktoré ma zaujali sú tieto dvoje púzdrové, podľa mňa veselej farby. V poslednej dobe som si dosť obľúbila žltú alebo skôr horčicovú farbu. Práve na takýchto sú volániky, ktoré sú v šatách zapracované ako detaily na pleciach. Druhé šaty sú tiež v zaujímavej lososovej farbe. Najviac zaujmú asi vykrojené časti.
Ďalšími  zaujímavými šatami sú tiež tieto ružové s volánikmi a s prekladaným výstrihom. Módne šaty vhodné na denné nosenie. Krásne dámske modré šaty s dlhým rukávom.Šaty sú vhodné aj na slávnostnejšiu udalosť, sú z elastického materiálu a veľmi dobre sa nosia. Keďže ja zbožňujem modrú farbu, hneď mi padli do oka. 
 Posledné šaty, ktoré Vám chcem ukázať sú tieto šedé športové šaty s odhalenými ramenami.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.