Kde bolo, tam bolo

Kde bolo, tam bolo v zázračnej krajine sa blížil jeden z najkrajších sviatkov v roku. Vianoce ! Už len 24 dní a sú tu. Aj vy sa tak tešíte ako ja ? Som si vedomá toho, že má sedemnásť rokov a mala by som sa správať ako mladá žena, ale čo sa týka Vianoc, prebudí sa vo mne to malé päťročné dievčatko, ktoré každý rok čaká nejaké prekvapenie pod stromčekov. Nebojte sa, neprežívam to až tak veľmi, ale Vianoce sú môj obľúbený sviatok a vždy sa teším, keď môžem ozdobovať, vyrábať dekorácie, kupovať darčeky či piecť medovníky. K Vianociam samozrejme patria aj adventné kalendáre a práve dnes je ten deň, kedy by sme mali otvoriť prvé okienko v ňom. Vianoce tento rok nebudú biele, ale modré! A to vďaka adventnému kalendáru NIVEA, v ktorom každý deň čaká malý darček. Skoro som odpadla, keď ma taký obrovský balík čakal doma a netušila som, čo v ňom je.

Ako každý kalendár, tak aj tento má 24 okienok rôznych veľkostí, v ktorých sa ukrývajú kozmetické produkty značky Nivea. S každým ďalším otvoreným okienkom bude vaša kozmetická taška bohatšia a Štedrý deň bližšie. Adventný kalendár NIVEA premení každý adventný deň na malé Vianoce. Veľmi sa teším na každé jedno otváranie. Ak ste zvedavý, čo sa skrýva v okienkach, tak nezabudnite pozerať môj Instagram. 
 Keďže je dnes prvý december, tak som mohla (konečne) otvoriť prvé okienko, v ktorom bolo NIVEA Care, 50 ml, krém, ktorý pokožku intenzívne hydratuje celých 24 hodín, bez pocitu mastného filmu. Ak sa Vám tento adventný kalendár páči, určite neváhajte a zakúpte si ho v DM drogériách za 29,90 €.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.