Čarovné lesné plody a vanilka

Už je síce po Vianociach, ale ja ich budem mať asi do tretieho januára. Veď sú to sviatky pokoja, pohody a radosti, a vianočná atmosféra ešte stále u nás panuje. Zasnežené lesy, pocit domova, praskanie v kozube, trblietanie dekorácií vo svetle sviečok, nadýchané vankúše, tie najmäkšie kožušiny a textílie či vlnené deky. Vianoce prichádzajú len raz za rok, takže príprava na ne je pre nás naozaj nádherná záležitosť. Vianočnú atmosféru do vašich domovov ste mohli priniesť aj rôznymi kozmetickými produktami. Krásny vianočný balíček ste mohli nájsť v predajniach Yves-Rocher.sk.

Balíček mi prišiel ešte na začiatku decembra, ale som ho nerozbalila a hneď som ho položila pod stromček. 24. som si ho odbalila a to, čo sa v ňom schovávalo Vám ukážem v dnešnom článku. Zima s Yves Rocher sa bude niesť v znamení kúzelných vôní a rozprávkových chvíľ relaxu. Tohtoročnú Vianočná limitovaná edícia, ktorá prišla do slovenských predajní s dvoma vôňami. Do tajov rastlinného sveta zahalí vaše sviatočné dni Biela vanilka a vianočnú atmosféru si vychutnáte s originálnym nádychom Čarovných lesných plodov. Kúzlo Vianoc si užijete pri svojom každodennom rituáli s limitovanou edíciou, ktorej oba rady obsahujú sprchovací gél, telové mlieko, tekuté mydlo na ruky, krém na ruky a balzam na pery.
 Keď som rozbaľovala veľkú  krabicu, netušila som, čo sa v nej môže nachádzať. A bola som prekvapená nie len samotným obsahom, ale aj balením, s ktorým sa v YR naozaj vyhrali. Produkty boli uložené v plechovej dóze, ktorá sa mi v tomto období naozaj zíde na koláčiky a iné dobroty, pribalené k nim boli menovky  s vianočným motívom a milé prianie od Barborky z PR Yves Rocher. Ako prvé Vám ukážem všetky produkty v prvej rozprávkovej vôni a to lesné plody. Všetky produkty majú krásne vianočné balenie. V drogérii ani nikde inde som ešte takéto rozkošné vianočné balenie nevidela.  Sprchový gél Čarovné lesné plody má sviežu sviatočnú vôňu, ktorú ucítite hneď po otvorení. Obsahuje výťažky z brusnice a vodu z bio nevädze. Doprajte si pocit sviežosti a objavte čaro lesných plodov vo vianočnom aj v sprchovacom géle. Často sa stáva, že sprchové gély vysušujú pokožku, to ale o tomto nemôžeme povedať. Pokožka ostane krásne hebká a jemná. 
  Z línie Čarovné lesné plody som si vo vianočnom balíčku našla aj Toaletnú vodu Čarovné lesné plody. Priznám sa, že som bola spočiatku prekvapená, že v tejto sladkej vôni je vyrobená aj toaletná voda, pretože viac by mi na takéto lesné plody sedel telový sprej, vlasový sprej, prípadne šampón, pretože vôňa je naozaj silná a prenikavé. Odporúčam iba 2-3 streky, pretože tá vôňa je naozaj intenzívna a príliš veľké množstvo by nemuselo byť príjemné vám ani vášmu okoliu. 
 V takomto čase/nečase je veľmi dôležité, aby aj naše ruky boli chránené, hydratované a dokonalé. Nikto predsa nechceme, aby sa náš frajer/priateľ/manžel bál chytiť za ruku. Preto by každá z nás mala mať doma krém na ruky a ja odporúčam Krém na ruky Čarovné lesné plody. Čo sa týka konzistencie, je taká klasické, aká býva pri krémoch na ruky, nie veľmi hustá, a tak sa vám krém naozaj veľmi rýchlo vstrebe, až som bola prekvapená, že nezanechával taký silný mastný film. Ak by som si teda vyberala nejaký krém na ruky, určite by to bol takýto "jemný", ktorý ruky hydratuje a nezmastí.  
 Posledným produktom z voňavej edície čarovné lesné plody je balzam na pery. Balzamov na pery nie je nikdy dosť. Ja ich mám doma desiatky a keď niekam idem, nikdy neviem nijaký nájsť. Stále ich strácam po kabelkám, v školskej taške v kozmetických taštičkách. Tento od Yves Rocher ma prekvapil svojou konzistenciou, ktorá nie je klasická, ale naozaj cítite, že balzam, ktorý ste si dali na pery aj účinkuje. Je krémový a pery krásne premastí, hydratuje a prevonia. Určite vám pri jeho používaní nehrozia žiadne suché a popraskané pery.
Prejdime teraz na vanilkovú voňavú edíciu. Myslím si, že vôňa vanilky je pre každého okúzľujúca. Telové mlieko biela vanilka má bielu farbu, veľmi dobrú konzistenciu, ktorá sa ľahko rozotiera po pokožke. Rýchlo sa vstrebáva do pokožky a zanecháva pokožku krásne voňavú. Jemná a teplá vôňa vanilky. Krásne pokožku hydratuje a zanecháva ju jemnú. 
  Produkt, ktorý ma potešil  úplne najviac je tento Telový balzam Biela vanilka. Nachádza sa v klasickej plastovej nádobke, z ktorej sa ale dobre vyberá, pretože je hustej  konzistencie. Balzam je veľmi hutný, na pokožke sa preto ťažšie rozotiera a dlhšie trvá dokým sa vsiakne do pokožky, to však nevadí, pretože pri mazaní tohto pokladu zrelaxujete aj vy.  Pokožku zanecháva jemnú, voňavú a hydratovanú. Žiadna umelá, detská, sladká prvoplánová. Ja túto variantu práve oceňujem. Zbožňujem ho ! Určite odporúčam. 
 Posledným  produktom z balíčka je Tekuté mydlo na ruky Biela Vanilka. Nachádza sa v praktickom plastovom balení s pumpičkou a opäť je jemnej bielej alebo béžovej farby. Jemná a krémová konzistencia sa ľahko rozotiera a podmaní svojou delikátnou vôňou, ktorá v momente vyčarí tú pravú vianočnú atmosféru. Zabezpečuje dokonalú čistotu a vôňu vanilky pre Vaše ruky.

3 komentáre:

  1. Tak to balení se povedlo a vůně musí být úžasná :) Jsem typ, který po takových vůní jde a Yves Rocher má vždy ty vůně úžasné <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukala jsem v obchodě na tuto limitovanou edici a měla jsem, co dělat, abych si nekoupila vše. :D Koupila jsem si akorát sprchový gel. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vanilku taky mám a nakoupila jsem i mamce pod stromek a je s ní moc spokojená. Ovocnou vůni jsem dostala zase já, ale od Body Basic a taky paráda!

    Měj se krásně!
    http://www.bygabra.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.