Gymnazisti oslavujú Vianoce 2017

Prichádza sviatočný čas, na ktorý sa dlho teší každý z nás.Vôňa koláčov vôkol sa rozlieha, vianočnej nálade každý z nás podlieha.Zabudnime na smútok, zanechajme zvady, buďme k sebe milí, dobrí a majme sa radi.Prišiel čas vianočný, zvonček tíško cinká, každému sa splní túžba, aspoň malilinká.Šťastné a veselé želajme si spolu, a potom spoločne k štedrovečernému stolu. Nech sú vaše srdcia stále šťastné a vzrušené. Nech vždy pociťujú veľa lásky, ktorá naplní vaše dni. Nech sa všetci vzájomne milujete a zostanete v silnom rodinnom putu. Šťastné Vianoce, ktoré vám vyčarujú úsmev na tvári.

Všade, kde sa pozriem všetci len píšu, že Vianoce nie sú o darčekoch, ale o chvíľach strávené s rodinou. Všetci spolu pri štedrovečernom stoly, pri ktorom sa smejeme a napchávame sa rybou a šalátom. Píšem o rodine z jedného dôvodu. Ja mám tie rodiny dve. Prvá je mama, otec, môj brat, starý rodičia a ostatní členovia rodiny a druhá sú moji spolužiaci. Som vďačná, že ich mám a i keď sú medzi nami niekedy nezhody, máme sa všetci radi. Počas celého decembra sme spolu ozdobovali našu a triedu. Na Mikuláša sme dostali krásny balíček od našej triednej profesorky. No a potom sme len odratúvali dni do Vianoc. Minulý týždeň bol aspoň pre mňa prefláknutý, pretože v stredu sme mali volejbalový turnaj, na ktorom som bola celý deň a vyhrali sme 1. miesto. Poobede sme mali v jazykovej škole vianočný "večierok". Na druhý deň, vo štvrtok, bola Gymnaziáda (oceňovanie úspešných žiakov školy) no a v piatok sme sa neučili vôbec a o ňom bude dnešný článok. Najkrajší sviatok v roku, sme tiež oslavovali všetci spolu. Teda aspoň väčšina, ktorá nebola lenivá prísť posledný deň do školy, ktorý bol netradičný. Každý ročník musel vyzdobiť svoju triedu podľa nejakého štátu. Nám sa ušlo USA. Nemohli chýbať americké zástavy, Santa Claus a všetko príliš ozdobené. Avšak mali sme aj vzácnu návštevu a to dokonca z 19.st. 16. prezidenta USA Abrahama Lincolna. Verili by ste tomu ? Bohužiaľ, bol na neho znovu spáchaný atentát. Okrem neho nám spolužiačky hrali vianočné koledy a počas celého dňa sme sa napchávali koláčikmi. Pointa celého tohto ozdobovania a prežívania vianočných tradícii určitej krajiny bola taká, že chodila porota, ktorá hodnotila jednotlivé triedy. My a naše USA sme sa umiestnili na 1. mieste.

1 komentár:

Používa službu Blogger.