Pre teba a pre mňa

Vianoce sú za rohom, rovnako ako čas premýšľania nad darčekmi. Niekto nápadmi len tak prekvitá, pre iného je to hlavolam. Dnešný článok bude tak trochu spojený aj s Vianocami, pretože tu mám pre Vás skvelý typ na darček pre Vás a niekoho, kto je Vášmu srdcu blízky. V spolupráci so Stella Šperky Eshop by som Vám chcela ukázať prívesky pre páry. Máš svoju milovanú a vernú polovičku, alebo tú najlepšiu kamarátku na svete a chceš, aby o tom všetci naokolo vedeli? Ukážte celému svetu, že jednoducho patríte k sebe a nič vás nerozdelí.  


Určite tým poteší svojho frajera, frajerku alebo najlepšiu kamarátku. Ja som si vybrala práve tieto, ktoré môžete vidieť na fotkách v tvare krídel anjelov, ktoré spolu vytvárajú srdce. Podľa mňa je to veľmi rozkošné a pri hľadaní mi padli do oka ako prvé. V eshope ich nájdete v dvoch farbách, v zlatej a v striebornej. Oba sú vyrobené z chirurgickej ocele. Chirurgická oceľ je cenovo dostupnejšia, pretože sa nepovažuje za drahé kovy ako striebro či zlato. Je antialergická a odolnejšia ako šperky v podobných cenových reláciách a nepodlieha korózii (nečernie). Výhodou je aj široký sortiment farieb, tvarov dizajnov a obľúbenosť týchto šperkov u ľudí. Samozrejme nemusíte si zakúpiť práve tieto. Na ich stránke nájdete mnoho zaujímavých a krásnych príveskov pre Vás a pre vašu polovičku/kamarátku. K prívesku samozrejme patria aj dve retiazky. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.