Beauty tips - AVON

Za posledný mesiac sa mi podarilo vyskúšať toho dosť veľa. Okrem toho, že skúšam všelijaké telové mlieka, balzamy, séra, gély a pod. začala som testovať kozmetiku od značky AVON. Dostala som pár zaujímavých a kvalitných produktov z dekoratívnej kozmetiky. Sú to produkty, ktoré používam naozaj každý deň a neviem si prestaviť ani jeden deň bez nich.

Korektor & Makeup

To, či nanesiem prvý korektor alebo makeup záleží od toho, čo vezmem do ruky ako prvé. Veľa blogeriek, youtuberiek, vyzážistiek sa líči odlišne. Ja v tom nejaký rozdiel nevidím. Väčšinou použijem prvý makeup, ktorý by mal všetko zakryť. Na kruhy pod očami a nezbedné vyrážky používam korektor, ktorý začervenanie neutralizuje. V balíčku som si našla upokojujúci tekutý korektor. Tekutý korektor s vitamínmi rozjasňuje kruhy pod očami a dodáva pleti žiarivý vzhľad. Vďaka šikmému penovému aplikátoru sa ľahko nanáša. Je to odtieň Fair. Okrem toho som v ňom našla aj zmatňujúci make-up Color Trend, vďaka ktorému dosiahnete okamžitý matný vzhľad. Veľmi dobre sa nanáša na tvár, veľmi dobre kryje a neupcháva póry. Keďže mám dosť svetlú pokožku, nemôžem si dávať tmavé odtiene, preto aj tento makeup je v najsvetlejšom odtieni a to IVORY BEIGE.

Tekutá linka & zhusťujúca špirála 

Keď som mala 4-5 rokov malá som svetlé vlásky ako anjelik. Bola zo mňa blondína, ale čím som bola staršia tým mi vlasy tmavli a teraz mám v mojej orieškovej farbe blond melír. Určite to pozná každá blondína, že má svetlé mihalnice. V mojom prípade, ombré mihalnica. Predstavte ten prechod, od najtmavšej po najsvetlejšiu. Presne tak vyzerajú moje mihalnice a preto si ich musím zvýrazňovať a maľovať.  Ak aj vy potrebujete zvýrazniť mihalnice, aby vyzerali hustejšie, určite siahnite po zhusťujúcej špirále Big and False Lash. Vytvára efekt umelých rias, vydrží celý deň bez hrudiek, rozmazávania a opadávania. Kefka mandľového tvaru sa dostane aj ku korienkom rias, do kútikov oka a na spodné riasy a zafarbí ich jedným ťahom. K špirále samozrejme patrí aj tekutá očná linka. Ak ste neskúsené, v líčení iba začiatočníčky a potrebujete sa naučiť nakresliť perfektnú linku, tekutá linka na oči vo fixe Mega Effects je pre Vás tá pravá. Zvýraznení oči jedným ťahom, vytvára rôzne štýly líčenia, jednoducho sa používa. 

Rúž & Fixa na pery

Pre mňa budú rúže vždy čerešnička na torte. V poslednej dobe sú veľmi obľúbené matné rúže. Matné rúže budú horúcou témou vždy. Je totiž celkom ťažké nájsť taký, ktorý by vyhovoval úplne každému. Mal by sa dobre nanášať, nemal by sa obtierať, v ideálnom prípade by mohol držať celý deň. Matný rúž True Colour dodáva perám matný vzhľad, nevysušuje pery a uzatvára hydratáciu vo vnútri pier, poskytuje trvácne krytie. Zamatové zloženie sa jednoducho nanáša a zahaľuje pery matnou farbou. Zanecháva pery hydratované a dlho vydrží. Je to odtieň Ravishing Rose. Pre mňa novinkou bola tiež fixa na pery. Fixa na pery v praktickom tvare pre presnú a trvácnu farbu. Poskytuje trvácne farby, ktoré sa nerozmazávajú, presná a jednoduchá aplikácia, zloženie, ktoré sa nelepí a okamžite uschne. Pery sú pokryté trvácnou farbou, ktorá sa nerozmazáva. Vďaka tvaru fixky sa jednoducho používa a umožňuje presnú aplikáciu. Mám ju v odtieni Strawberry. Po otvorení hneď ucítite krásnu vôňu jahôd. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.