Christmas atmosphere

Už iba týždeň. Neviete si predstaviť, ako veľmi sa teším. Vianoce už pomaly ale iste klopú na dvere a my už teraz stresujeme, či všetko stihneme tak, ako treba. Všetci si prajú krásne, šťastné a veselé sviatky v kruhu rodiny, plné pohody a radosti. Zbožňujem tieto sviatky. Vianoce sú o tom, aby ste si ich vytvorili v rodinnom kruhu, podľa vlastných predstáv. V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať pár nápadov na vianočné venčeky, ktoré do vašich domov prinesú tú pravú vianočnú atmosféru. V spolupráci so stoklasa.sk mi prišlo páč zaujímavých dekorácii, ktoré si môžete zakúpiť u nich v eshope a použiť ich v dekorovaní tak ako ja.
 Pri prvých dvoch venčekoch základ tvoria papierové venčeky. Určite poznáte tú skladaciu techniku. Z novín si ušúľate tenké prútiky, ktoré následne skladáte a preplietate. Ja to bohužiaľ neviem, na mňa je to až príliš zložité, ale tieto som dostala od otcovej kolegyni. Na všetky 4 venčeky budete potrebovať hroty na sviečky, 4 sviečky ľubovoľnej farby, dekorácie a predovšetkým kopu fantázie. Nechcela som venčeky spraviť príliš gýčové alebo prečačkané, pretože som zástanca toho, že v jednoduchosti je krása. No posúďte sami.
Tretí venček je zaujímavý tým, že na ňom minimum ihličia a jeho základ tvoria šišky. Ich konce som prifarbila zlatými trblietkami. Fialové gule a hviezdičky mám z tohto eshopu.
Posledný veniec je dosť netradičný a povedala by som, že v dnešnej dobe aj veľmi moderný a obľúbený. Pri ňom nebudete potrebovať veľké sviečky, ale stačia čajové. Na drevenom podstavci je 5 sklenených svietnikov. Na fotke môžete vidieť len 4, pretože 5 sviečok sa na adventný veniec nedáva. Svietniky vytvárajú pokojnú atmosféru. Vďaka úzkemu tvaru si môžete dodekorovať svietniky napr, tak ako ja. Okolo nich som len "nahádzala" menšie vianočné gule a podľa mňa to vyzerá super. Niečo takéto plánujem spraviť aj na štedrovečerný stôl a fotku Vám určite niekde zavesím. Mimochom mám ho z eshopu dedra,cz.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.