Sovičky

 
Neznášam toto studené počasie, keď raz sneží, potom svieti slnko, neskôr sa modlím, aby som sa nestrepala na ľade a pod. Toto sú také bežné problémy, ale v tomto období mám oveľa vážnejší problém, ktorý súvisí s perami. Popraskané pery nie sú v žiadnom prípade ozdobou ženy. Z času na čas sa to však môže prihodiť. Bohužiaľ, s príchodom chladnejších dní sa nám tento nezáujem nepekne vráti. A to v podobe popraskaných a šúpajúcich sa pier. Neraz prasknú náhle a to až, že začnú krvácať. Pery sú plné nervových zakončení, navyše sú prekrvené výraznejšie, než iné časti pokožky. 

Ja s tým mám dosť veľký problém a balzamy stále nosím pri sebe. V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať dva malé zázraky, ktoré budete mať stále po ruke a v takýchto situáciách nám pomôžu. 2K Lip GlossLesky na pery pre ženy, vyživujúci lesk na pery. Pery zjemňuje a dodáva im jemný lesk. Chráni ich a zabraňuje ich poškodzovaniu. Balzamy sú v originálnom balení v tvare sovičky. Sú to lesky na pery, ale nemusíte sa báť trblietok, pretože v nich nie sú. Mne skôr prídu, že sú to balzamy ako lesky. V každom prípade sú veľmi rozkošné a podľa mňa sú skvelým typom na vianočný darček. Ak Vás zaujali tieto sovičky nájdete ich na parfemy-elnino.sk

1 komentár:

  1. Vždycky se na sovičky po očku koukám, ale líbí se mi pouze obal, tak zatím odolávám:-)

    Měj se krásně!
    http://www.bygabra.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.