Silvestrovské líčenie

Ak pre vás Silvester neznamená pohodlie v domácej obývačke pred pusteným televízorom, zrejme už teraz uvažujete, ako byť večer za kočku. Okrem toho, že hodiny strávime pred skriňou v nádeji, že tam niečo nájdete, musíme si vybrať aj správne líčenie. A to je niekedy ťažšie ako výber oblečenia. V spolupráci s parfemy-elnino.sk by som Vám chcela ukázať ako sa krásne nalíčite aj sama. K dokonalému mejkapu predovšetkým potrebujete kvalitný základ.
Keď sa povie Silvester, v hlave si predstavím všade trblietky, všetko žiarlivé a lesklé. Preto dôležitým prvkom líčenia je rozjasňovač. Práve tento, ktorý môžete vidieť na fotke je značky Gabriella Salvete. Značka dekoratívnej kozmetiky Gabriella Salvete, ktorá si veľmi rýchlo podmanila trh, bola založená v roku 1990 v Českej republike, ale je okorenená aj talianskym šarmom temperamentom. Kombinácia starostlivého výberu dodávateľov i účinných kvalitných zložiek vytvorili značku, ktorá sa hlási o slovo. Stavte na českú dekoratívnu kozmetiku s vôňou Talianska a podčiarknite svoju krásu. Gabriella Salvete Highlighting Palette obsahuje 2 rozjasňovacie púdre, ktoré perfektné zvýraznia Vašu pleť.  Paletka sa je v plastovom obale, ktorý nepôsobí síce nijak luxusne, no plast je celkom pevný a odolný, keďže ja sa k svojej kozmetike správam hrozne a barbarsky. Stihla mi už viackrát spadnúť a našťastie sa púdre nerozbili. Prvé dve farby veľmi výrazné nie sú, ale ružový/fialový odtieň je výrazný. Veľmi dobre sa s nimi pracuje. Vôbec sa neprášia, ľahko sa nanášajú na pleť, majú veľmi dobrú pigmentáciu. Ak aj vy patríte medzi žienky, ktoré rady používajú rozjasňovač, tie tri sú pre Vás ako stvorené. Stačí malé množstvo púdru na tvár, nemusíte to preháňať. Jeho cena je 5,06 €.
Deň bez riesenky si neviem ani predstaviť. Nosím ju stále, čiže skoro každý druhý týždeň si musím kupovať novú a novú. Riasenka pre ženy Gabriella Salvete Gaby 100% Volume Lashes je objemová a predlžujúca riasenka s plastovou kefkou. Jedinečné zloženie riasenky sa postará dokonalý objem a predĺženie rias. Špeciálna plastová kefka prečeše riasy a postará sa o rafinovaný sexy look. Vďaka nej dosiahnete maximálny objem, budete mať husté a precízne oddelené riasy. Jej cena je 3,56 €. 
Čerešnička na torte každého líčenia je rúž. Gabriella Salvete Dolcezza Matte rúž pre ženy je dlhotrvajúci matný rúž, ktorý zanechá pery hodvábne a hydratované počas celého dňa. Farba zostane intenzívna i po hodinách nosení. Ja mám odtieň a jeho cena je 3,56 €. 
Ja trávim Silvester doma, v kruhu rodiny, ale i tak chcem byť pekná a moje silvetsrovské líčenie môžete vidieť na fotke dole. Ako základ som použila klasicky makeup, korektor, púder. Použila som rozjasňovač z paletky Gabriella Salvete, stredný odtieň púdru. Očné tiene som použila z paletky Paletka Makeup revolution Flawless. 

1 komentár:

Používa službu Blogger.