Buď silná


Pamätáš si na tie reči našich mám, starých mám, kamarátok či sestier, nad ktorými si len pretočila očami a povedala si, že je to len obyčajné utešenie, čo má ísť jedným uchom dnu a druhým von? Alebo tie reči typu to prejde o pár týždňov, čas všetko napraví, všetko bude fajn a pod ? Tak sa teraz v mysli vráť do tých chvíľ a spomeň si znovu čo hovorili, aj keď si tomu nedávala dostatočnú pozornosť. Viem to posúdiť sama na sebe, že koľkokrát mi kamarátky a kamaráti hovorili tieto slová a ja som ich tak nechtiac ignorovala. Teda počúvala som ich, ale nebrala som si ich k srdcu a išlo to jedným uchom dnu a druhým von. Niekedy je ťažké počúvať niekoho rady a prijať pomoc niekoho iného, keď sama sebe nevieš pomôcť. Snaha byť silná, pretvarovať sa, že je všetko v poriadku. To je herecký výkon, pri ktorom mám pocit, že by som mohla ísť na Vysokú školu múzických umení. Moja milá princezná, viem, že pod maskou úsmevu, ktorú denne nosíš sa skrýva žena, ktorej bolo ublížené. Byť zlomenou nie je hanba. Nech sa hanbí ten, kto ti ublížil.

 S príchodom Nového roku by si sa mala postaviť na nohy a začať od znovu. Veď je tu ďalších 365 strán novej knihy, nového románu, drámy či komédie. 365 strán nového príbehu, ktorý si napíšeš sama. Dodaj sebavedomie tej osobe, s ktorou si nonstop 24/7, zobúdzaš sa s ňou, plačeš s ňou, ješ s ňou, spíš a žiješ. Ver si, aby si mohla povedať, že keby si mala na niečo vsadiť, vsadila by si na seba! Rob čo chceš, počúvaj čo chceš, pozeraj čo chceš, stráv svoj čas s ľuďmi s ktorými ho tráviť chceš, smej sa, plač, keď to potrebuješ a neschovávaj svoje pocity. Lebo keď urobíš, čo cítiš, budeš sama sebou. Spoznaj svoje hranice, naopak za ne zájdi, ak to budeš chcieť. Ži. Spoznaj seba samú, rozprestri svoje krídla, napni ich a vyleť z klietky! Môžem Ti povedať, že už čoskoro príde deň, kedy budeš vďačná za to, že Ťa ani ťažká skúška nezlomila. Budeš vďačné za to, že si zmenila svoju bolesť na silu. Tak dočerta, ostaň silná! Nechaj slzy padať, zlatko, nedrž ich. Slzy sú bolesť ukrytá až na dne srdca, ktorá ťa ťaží vo vnútri, preto ju nechaj odísť. Takže bez výhovoriek si utri tie slzy a choď makať na sebe, lebo len ty jediná za to skutočne stojíš!  Nechceš skončiť s nutelou v posteli a revať nad Bridget Jonesovou, aj keď to je klasika. Veď sa viemšpostarať sama o seba. Ok, tak nie. Ale chceš sa začať starať sama o seba viac ako som sa kedy starala a budeš tým najlepším ja, akým viem byť.  Rok 2018 bude iný. Lepší ! 
OUTFIT

Prvý januárový deň si zaslúži aj prvý outfit. Vonku to nevyzerá veľmi lákavo, tak celé dni trávim doma, pod dekou, s čajom a s rozprávkami. Teda aspoň v mojom okolí je sychravé počasie, hmla a sneh nikde. Našťastie aspoň posledná sobota v roku bola súca na fotenie a tak som vytiahla von svojho bratranca a niečo sme spolu spáchali. Táto zima patrí pastelovým farbám, ktoré som si ja veľmi obľúbila a podľa mňa k zime aj patria. Nemusí byť všetko len tmavé. Pre dnešný outfit som zvolila kombináciu pastelovej ružovej a modrej farby. Topánočky mám obuté druhýkrát v živote, naposledy som ich mala na braneckom v Nízkych Tatrách a musím povedať, že sú maximálne pohodlné a teplé. Kabelku, šál, pulóvrik som dostala na Vianoce od rodičov. 
 Rifle - GATE, Kabelka - jej.sk, šál - H&M, topánky - Deichmann, bunda - bonprix.sk

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.