Úprimná

Niekedy mám pocit, že som až veľmi náročná a žiadam od tohto sveta príliš veľa. Úprimnosť je v dnešnej dobe veľmi výnimočná. Niečo, čo niektorí ani len nepoznajú a preto nás často odcudzujú za to. Aj ja som úprimná a  myslím si, že niekedy až príliš. Keď mi niekto povie, že som drzá, pozriem na neho vražedným pohľadom a poviem mu : "Nie som drzá, som len príliš úprimná!". Poviem to, čo mám na jazyku a ja som ten typ človeka, ktorý si nezahryzne do jazyka. V každom prípade nemajte strach povedať svoj názor a byť k ľuďom úprimná. Možno ich budete desiť, pretože ste veľmi úprimné v čase, kedy sú uprednostňovaní ľudia, ktorí manipulujú so slovami a ktorí vedia lož povedať sladšie ako pravdu. Možno ich desíte tým, že ako jediný im poviete pravdu do očí, ktorá niekedy bolí. Nie sú zvyknutí na tvrdšie slová a ľudia ich len kŕmia klamstvami. Ľudí, ktorí si stále vážia a dodržiavajú isté morálne zásady je dnes už ako šafranu. Vyznačujú sa vysokou úprimnosťou a autentickosťou. Aj vďaka nim je svet lepším miestom. A presne takto by to malo byť u každého. To by som však chcela až príliš veľa. Je dôležité to, čo nosíme v hlave. To, čo chceme tak veľmi niekomu povedať. Druhýkrát už nebudete mať šancu ani príležitosť, tak ju nepremrhajte, pretože byť v živote šťastná je to najdôležitejšie. Nedávno som sa ocitla v situácii, keď som musela byť úprimná. Potrebovala som si povedať to, čo som mala na jazyku a niekoľko týždňov to dusila v sebe a spravila som dobre. Nikdy nehovorte, že nemáte na to odvahu, povedať niekomu pravdu do očí. Alebo, že sa bojíte. Aj ja som sa bála, ale v takýchto chvíľach si vždy pomyslím, že čo ma nezabije, to ma posilní a nič hrozné sa nemôže stať. Ak to aj nevyjde, tak ako  si to predstavujete, nič sa nedeje, pretože v živote to tak skrátka nefunguje. Môžeš si naplánovať, dôkladne premyslieť čo tomu druhému povieš, no nikdy si nenaplánuješ jeho odpoveď, reakciu. Môžete len tajne dúfať, že to bude podľa vašich predstáv, no nemôžete sa na to spoľahnúť. Ak to však neurobíte, nikdy sa odpoveď nedozviete. To je to, na čo nikdy nezabúdajte. Vďaka úprimnosti som sa naučila, že aj keď do toho pôjdeš naplno, aj keď dáš zo seba všetko, z hĺbky srdca a duše, ten druhý to možno vôbec nedokáže. Možno je to obyčajný zbabelec, ktorý na úprimnosť nie je vôbec zvyknutý, alebo niekto, kto sa úprimností bojí. Niekto, kto po tvojej úprimnosti zuteká.

OUTFIT 
Po veľmi dlhej dobe sme sa konečne s mojou drahou susedkou dohodli, stretli sme sa a spáchali spolu menšie fotenie. Zima je ročné obdobie, kedy veľa žien neobľubuje nosenie šiat a sukien. No milé dámy, nemáte sa čoho báť. Základom dnešného outfitu sú práve šaty. Mám ich z eshopu manzara.sk. Sú z veľmi príjemného materiálu, ľahučké, ideálne aj na leto. Majú 3/4 rukáv, ktorý sa na koncoch zaviaže. Jediná ich nevýhoda je, že sú krátke, hoci na stránke píšu, že sú midi. Ja som dosť vysoká a mám ich tesne pod zadok, takže jedine k legínam alebo som ju už vyskúšala ako blúzku zasunutú v nohaviciach a nevyzerá zle to vôbec zle. 
 šaty - manzara.sk, kabát - F&F, náušničky - Jewely by Daniela, náhrdelník - doplnky4u.sk, čižmy - CCC

5 komentárov:

  1. Krásne fotky♥ pekne si to napísala a úprimnosť je veľmi dôležitá vo vzťahu :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja stale a dlhodobo tvrdim, ze je smutne kam sa sa ludia dostali - neuprimnostou. Tych, mozno ze aj 'kruto uprimnych nas je menej a preto sa svet pozera cez prsty pokial si suverenne povies svoj nazor. Pre mna osobne je tiez uprimnost najdolezitejsia vo vztahu, pretoze od nej sa odvija stabilnost a dovera. Pattrissien

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Upřímnost je velmi důležitá potom ten vztah ztrácí hodnotu. Krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.