Čo robí ženu ženskou ?

Byť že­nou je úžasné. Ak by som sa mala ešte raz roz­hod­núť, do akého tela sa chcem na­ro­diť, ur­čite by som si znova vy­brala to žen­ské. Pamätám si, že keď som bola malá, vždy som snívala o tom, že keď vyrastiem, bude zo mňa vyspelá, krásna a úspešná žena, ktorá bude mať najlepšieho muža na svete, prácu, ktorá ma bude baviť, budem skvelá mama s plnými skriňami oblečenia, topánok a kabeliek. Existuje mnoho dôvodov, prečo som hrdá, že patrím k nežnému pohlaviu. Muži si ich dobre uve­do­mujú tiež, a práve preto nás mi­lujú. Majú potrebu nám ochraňovať a byť našimi princami, ktorí budú stáť pri nás. Pro­ti­klady sa predsa pri­ťa­hujú a práve preto som sa dnes roz­hodla pri­niesť a vy­z­dvi­hnúť 5 vecí, ktoré ro­bia ženu ne­po­chybne žen­skou. 
1. Ladné pohyby 
Každá žena na tomto svete dostala do vienka iný typ postavy. Ja hovorím, že každá žena je krásna a nezáleží na veľkosti oblečenia. Záleží na veľkosti srdce. Niektoré ženy majú menšie prsia, širšie boky, úzky pás alebo väčšie pozadie, ale každá je krásna taká aká je. Moja prastarká hovorievala, že my, ženy, máme byť spokojné s tým, čo nám Pán Boh nadelil a nemáme to meniť. Nie­ktoré veci v is­tej miere ovplyv­niť ne­do­ká­žeme, no to, na čom vieme pop­ra­co­vať je spô­sob, kto­rým sa my ženy po­hy­bu­jeme. Od­jak­živa ženy vy­uží­vali svoje boky a ladné po­hyby na upú­ta­nie po­zor­nosti opač­ného po­hla­via.
2. Upravené nechty a vlasy 
Vrátane toho, že strávime hodiny pred zrkadlom, aby sme si načmárali dokonalú linku, dôležité sú vlasy aj nechty. To ako sa o seba sta­ráme sa od­ráža na na­šom zo­vňajšku a to hlavne vtedy, keď na­ma­ľo­vané nie sme. Mám pre Vás prvú jarnú inšpiráciu v spolupráci s AVON Slovensko. Dostala som tri krásne laky na nechty. Trendy farby na nechty, ktoré skvele kryjú a hladko sa nanášajú. Zaručene môžete mať vysoký lesk, hladko sa nanášajú a farba vydrží celý týždeň. V balíčku boli odtiene : Blush, Candy Pink, odtieň Sprarkle. 
3. Vyjadrovanie na úrovni 
Nič nie je horšie, ako keď vidíte krásnu ženu, ktorá keď otvorí ústa ne­vyjde z nich jedno pekné slovo. Aj keď všetci sme len ľu­dia a máme svoje slabé stránky, kedy si po­tre­bu­jeme uľa­viť, na ve­rej­nosti by sme si mali za­cho­vať tvár pra­vej dámy a vy­jad­ro­vať sa na úrovni. Nadávky a vulgarizmy si radšej nechajme na doma.
4. Neha
Pre ľudskú bytosť je NEHA nenahraditeľná. Ženy vo všeobecnosti majú k nežnosti bližšie než muži, sú často zvyknuté na nežné gestá a dotyky, ktorými sa obdarúvajú samy navzájom len napríklad pri bežnej konverzácii. V každom vzťahu je nežnosť veľmi dôležitá. Z väčšej, či menšej časti máme naše telá ZNECITLIVENÉ, a to už z akýchkoľvek dôvodov. Ak budeme súhlasiť s tvrdením, že ženské telo je nerozlučne späté so srdcom, nemôžeme sa potom tomuto znecitliveniu diviť. Sme ako také cibuľky obalené v šupkách. A práve NEŽNÝ VEDOMÝ DOTYK môže pomaly tieto chrasty rozpúšťať!
5. Vkusné oblečenie  
 Šaty ro­bia člo­veka – alebo, tak ne­jako. Vkusné ne­zna­mená drahé. Každá máme svoj oso­bitný štýl, na zá­klade kto­rého si vo­líme to, aké kúsky ob­le­če­nia si na seba dáme. Vieme ra­fi­no­vane za­kryť to čo je nutné, a vy­z­dvi­hnúť naše pred­nosti. Prí­liš vy­zý­vavé prvky pô­so­bia skôr lacno ako prí­ťaž­livo. Preto si isté veci ne­chajme až na ob­ja­vo­va­nie za za­tvo­re­nými dve­rami spálne.

2 komentáre:

  1. Tento článok sa mi veľmi páči a musím povedať,že aj napriek tomu,aké to máme my ženy ťažké,som rada,že nie som muž :D,hoci muži majú podľa mňa jednoduchšie vybrať žene darček na nejakú príležitosť ako my..to je asi jediná vec,ktorú mužom závidím heheh :).
    Lifelover

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný a milý blog plný inspirace, beru odběr a těším se na další článek. Pokud koukneš ke mě popřípadě dáš odběr, budu mít velkou radost :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.