Líčenie s Avon Slovensko

"Ženy majú dve veľké zbrane : líčenie a plač. Našťastie nemôžu obe použiť naraz."  Napoleon Bonaparte

Nie som si istá či je to našťastie alebo nanešťastie. Vždy, keď som namaľovaná a mám slzy na krajíčku, tak si opakujem, že nemôžem plakať, lebo po 1. kozmetika je drahá a po 2. nemôžem predsa chodiť rozmazaná po meste, keď nemusím. Nestáva sa to často, ale keď už, tak je to dobrá motivácia. Veľmi som sa tešila na dnešný článok, pretože bude opäť z kategórie KRÁSA a budú to typy na produkty pre jarné líčenie. V spolupráci s Avon Slovensko som dostala balík, v ktorom boli tieto zaujímavosti. 

AVON TRUE vs. MARK 

Na mnohých blogoch som si všimla, že moje "kolegyne" porovnávali Avon True a MARK. Najprv som si myslela, že v tom žiadny špeciálny rozdiel nie je, ale mýlila som sa. V balíčku som si našla dve špirály. Špirála Winged Out Avon True a Špirála Spectralash MARK. Obe rady tento kozmetiky som vyskúšala a v tom "súboji" vyhráva AVON TRUE. Ak sa pýtate prečo, tu je dôvod. 
Špirála Winged Out Avon True : V niekoľkých článkoch som Vám spomínala, že ja mám ombré mihalnice (pri korienkoch sú tmavé, postupne sa zosvetľujú a na končekoch ich skoro vôbec nie je vidieť). Preto je pre mňa veľmi dôležité nájsť takú špirálu, ktorá riasy poriadne prečeše, dodala im intenzívnu farbu či opticky ich predĺžila. Práve táto riasenka to spĺňa. Predlžuje všetky riasy, aj tie najkratšie. Špeciálne zloženie s extra čiernymi vláknami predlžuje riasy a dodáva im intenzívnu farbu bez hrudiek a opadávania. Presná, ohybná kefka s jedinečným zúženým tvarom dočiahne na všetky riasy, dokonca aj na tie najkratšie v kútikoch oka.
Špirála Spectralash MARK : Na ňu som sa tešila asi najviac a som dosť sklamaná, pretože mi vôbec nevyhovuje. Sľubuje objem rýchlo a jednoducho! Len stočením na 1, 2, 3 a prispôsobíte vraj objem rias od výrazného po maximálny! Až 8x väčší objem. Kefka je veľmi mäkká, na riasy nanáša až príliš veľa farby a s hrudkami. Keď som sa to snažila nejako napraviť, začalo mi to všetko opadávať. Takže za mňa určite nie. 

Tekuté rúže s matným efektom MARK 

Špirála mi síce nesadla, to však nemožno povedať o tekutých rúžoch. Vybrala som si odtieň Pinking about you a Head Turner. Oba boli zabalené v takých tých klasických čiernych obaloch. Ak si budete chcieť kúpiť tieto túže, nespoliehajte sa na odtiene na obrázku, pretože sa nemusia zhodovať, ako to bolo aj v mojom prípade. Majú dokonalý matný efekt, ktorý nevysušuje pery! Vydrží hodiny bez vysúšania - vďaka revolučnému tekutému zloženiu s gélovým základom budú vaše pery krásne farebné a zároveň hydratované hodiny! Intenzívna farba plná pigmentov s plným krytím. Presnosť bez roztekania vďaka štetcu v tvare diamantu. Na výber 10 matných odtieňov - pre dokonale matné a hydratované pery ako nikdy predtým!
 (Dnes výnimočne nechcela spolupracovať a toto je jediná schopná fotka asi tak zo 600. )
Trošku som experimentovala a tieto dva rúže som spojila a vznikla podľa mňa pekná kombinácia, a tiež použiteľná.

Korekčná tyčinka a ceruzka na oči 

Korekčná tyčinka pre bezchybnú pleť - Keďže ja mám dosť svetlú pokožku, tak si nekupujem tmavé odtiene makeupu ani korektorov. V tomto prípade som si vybrala odtieň Fair. Nová korekčná tyčinka s novou inovatívnou technológiou! Zloženie s inovatívnou technológiou Color IQ dodáva 100% prirodzený vzhľad - pigmenty, ktoré odrážajú svetlo. Veľmi dobre kryje, nevysušuje pokožku a vydrží na pleti celý deň, čo je obrovské plus.  
Ceruzka na oči - Vysúvateľná ceruzka na oči vo výrazných farbách. Dodáva odvážne intenzívne farby, poskytuje dlhú trvácnosť - až 10 hodín bez rozmazávania, umožňuje jednoduché a pohodlné nanášanie . Ceruzka na oči, ktorá nádherne zvýrazňuje oči a poskytuje intenzívnu a trvácnu farbu. Ceruzka má strúhadlo vo vrchnáčiku, takže je vždy pripravená na použitie.

Akú máte skúsenosť vy s kozmetikou Avon Slovensko ??

1 komentár:

  1. Hezký článek :)
    Jednu tu tekutou rtěnku od Avonu mám :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.