Žena v zrkadle

"Pravda je, že ak si v prvom rade nebudeme chcieť pomôcť my sami, nič a nikto iný nám nikdy nepomôže, nech robia čokoľvek." 

Môže Vám kopa kamarátov, známych alebo aj rodinných príslušníkov pomáhať, podporovať Vás a bude to úplne zbytočné. V prvom rade si musíme isté veci ujasniť v hlave sami a potom môžeme byť šťastné. Ako každá žena, tak aj ja zbožňujem zrkadlá. Vždy, keď je nablízku, tak sa do neho pozriem a skontrolujem či je všetko na mne v poriadku. (Nemyslite si teraz, že som závislá na pozeraní do zrkadla. To v žiadnom prípade.) Minule som tak sedela v izbe a oči mi padli na zrkadlo, kam som neskôr zablúdila aj ja samotná. Postavila som sa pred ním a skúmala.  Hľadela som na každú časť svojho tela a ako hovorí môj ocko, pozerala sa na svoje chyby, ktoré si nikto nevšímal, no pre mňa boli obrovské a kričiace výkričníkom. Každý svoj nedostatok som chcela okamžite odstrániť, aby ho niekto, nedajbože, neuvidel. Z pohľadu na seba som nebola spokojná. Potom som vytiahla moju starú kamarátku váhu. Zastala som si na ňu a s ustarostneným pohľadom zliezla dole. Pozrela som sa do zrkadla ešte raz, no tentokrát s hrdosťou, lebo každá žena je dokonale krásna. Určite aj vy ste sa v tomto našli a vo vašom prípade to skončila tak, že ste skočili do posteli so slzami v očiach a s nutellou v ruke a nadávate si, prečo všetky ženy na internete vyzerajú tak super. "Nie, ďakujem!Samozrejme, ani polovica z nás tak nevyzerá. No je to naozaj dôvod, prečo byť bez sebavedomia a cítiť sa menejcenná? Táto téma nie je len záležitosťou internetu. Tieto námety sú všade, kam sa len pozrieme. Televízia, časopisy, dokonca aj niektorí muži majú k tomu čo to povedať. Berieme si veci príliš osobne, a to len z jediného dôvodu – nevnímame sa tak, ako by sme sa vnímať mali.

"Začni sa vnímať ako osobu, ktorú by si mala obdivovať najviac zo všetkých."

Podľa mňa je každá žena krásna bez ohľadu na to, či nosí oblečenie veľkosti XS alebo XXL, bez ohľadu na to, či má bezchybnú pleť ale má nejaké nedokonalosti. Do zrkadla sa máte pozerať len vtedy, keď sa chcete uistiť, že dnešný outfit ste naozaj super poskladali a ste naozaj chutné. Krása ženy je v jej nežnosti, ženskosti, čistote, láske, kráse, a pravdou je, že asi najviac v telesnej kráse, zmyselnej kráse, tá najviac okúzľuje mužov. Začni milovať svoje plnšie boky či menšie prsia. Ak ti to trochu pomôže, skús začať cvičiť, skoč ku kaderníčke či kozmetičke, nakúp si nové oblečenie. No nechci na sebe silou mocou meniť niečo, čo sa zmeniť nedá. Začni na sebe milovať každý jeden detail. To, či sa zbožňuješ, je jedna z najdôležitejších vecí.

OUTFIT 

Po veľmi dlhej dobe som konečne našla niekoho ochotného (moju drahú spolužiačku Lauru, ktorej som samozrejme vďačná), kto by ma odfotil a ja som Vám mohla znovu napísať niečo múdre a ukázať Vám nový outfit. Popravde nemám rada toto prechodné obdobie medzi zimou a jarou, pretože ráno sú ešte mínusové teploty, kedy by sa mi zišiel ešte kabát alebo vetrovka a poobede, keď začne svietiť slniečko, je mi teplo a zišla ma bombera alebo koženka. Vždy, keď idem do školy, tak aspoň 15 minút stojím pred skriňou, lebo neviem čo si mám obliecť, aby mi nebola zima ani teplo. No dúfam, že už bude len slniečko svietiť a kabát aj vetrovku budem môcť odložiť. Dnešný článok patrí pletenému svetríku z eshopu bonprix.skNápadný pletený kabát značky BODYFLIRT. Rafinované riasenie pomocou šnúrky, nadčasový šik na každú príležitosť. Ak kliknete na ich eshop, tak na fotke je svetrík skôr ružový, ale v skutočnosti je béžový. Veľmi dobrý materiál, pohodlný, tenký materiál a ľahko sa žehlí. Toto je taký bežný mestský outfit, ako bežne chodím do školy, čiže rifle, tričko, koženka a tenisky. Čo sa týka doplnkov, tak každý deň mám na ruke svoje prstene. Ku každému jednému sa viaže nejaký príbeh a každý jeden mám od niekoho iného. Dá sa povedať, že mám k nim niečo ako citovú väzbu a nikdy ich nedávam dole, len keď sa idem osprchovať. Avšak, mohli ste si všimnúť, že okrem prsteňov mojou slabosťou sú aj náhrdelníky a práve tento, ktorý môžete vidieť na fotke je z eshopu doplnky4u.sk

2 komentáre:

  1. Krásné fotky, sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hello,
    i'm a new follower of your blog, can you follow mine on my blog?
    http://amoriemeraviglie.blogspot.it
    thanks <3

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.