Jarné líčenie

Ráno vstanem do druhého upršané dňa a poviem si, že dnes nebudem absolútne nič robiť, iba oddychovať, vegetiť a naveľa si pozriem film. Pri pozeraní Angeliky mi padli oči na nová paletku z eshopu parfemy-elnino.sk a neodolala som. Práve preto Vám v dnešnom článku ukážem nové líčenie s paletkou MAKEUP REVOLUTION LONDON I HEART MAKEUP FASTLOVE PALETTE. 

Tieto paletky očných tieňov sú veľmi populárne. Dodávajú Vašim očiam intenzívnu farbu. Originálny dizajn a prevedenie produktov Makeup Revolution London si zamilujete. Paletka má klasický čierny obal, na ktorom je ružový nápis "❤️ MAKEUP Fast Love". Vo vnútri je zrkadlo a 32 krásnych očných odtieňov vhodných na každú príležitosť. Čo sa týka samotných odtieňov, tak v paletke nájdete matné, ale aj trblietavé tiene. Majú veľmi dobrú pigmentáciu, ľahko sa nanášajú na viečko oka aj sa ľahko s nimi pracuje. 
K samotnému líčeniu patrí samozrejme aj ten správny rúž. Vybrala som si MAKEUP REVOLUTION LONDON ICONIC PRO v odtieni You´re A Star. Veľmi pekne vynikne na perách a pre jarné líčenie je tieň ideálny. V eshope nájdete viacero zaujímavých odtieňov, ktoré sú určite tiež pekné. 

No prejdime sa líčenie očí. Vopred upozorňujem, že som nechodila na žiadne kurzy, nechodím do školy pre vyzážistky, učím sa doma na sebe, na kamarátkach a niekedy nalíčim starkú, ktorá je nadšená z toho. Keďže ide o jarné líčenie, tak som zvolila odtiene ružovo fialovej. Snažila som sa trošku o ombré prechod, takže do záhybu oka išiel tmavý tieň, pod ktorý som taká svetlo fialový tieň. Nakoniec som na celé pohyblivé viečko dala ružový trblietavý odtieň. Celé líčenie očí som zakončila čiernou linkou a riasenkou. 

Čo hovoríte na líčenie vy ? 

1 komentár:

Používa službu Blogger.