Mandala

Domov sú ruky, na ktorých smieš plakať. Ruky, ktoré utierajú slzy smiechu, jedlo z podbradníkov, prach z poličiek a soplíky spod nosa. Je to miesto, v ktorom sa cítime najlepšie a vždy sa naň tešíme. Veď viete ako sa hovorí : "Všade dobre, doma najlepšie." Pre mňa je domov všade tam, kde ma niekto čaká (či niekedy niečo).  Keďže ja som veľmi kreatívny človek, zbožňujem obchody s bytovými doplnkami. Najradšej by som ich všetky kúpila a postavila všade po dome. V dnešnom článku by som Vám chcela ukázať práve doplnok, ktorý zútulní a oživí každú domácnosť. Mandala deky som prvýkrát videla asi na Instagrame a okamžite som si ich zamilovala. Akonáhle som si na ňu sadla, cítila som sa, akoby som bola na svojom vlastnom súkromnou ostrove. Spoznajte bavlnenú mandalu Round Towel vyrobenú v Indii a tenko utkanú zo 100% bavlny. Môže slúžiť ako prehoz na posteľ, ako tapiséria na stenu, ako pestrofarebný koberec, ale aj ako plážová plachta. Pred prvým použitím deku dôkladne vyperte. Ja mám deku na posteli, ale určite by som si ju zobrala aj na pláž k moru. 

Určite nezabudnite ani na zľavičku, ktorá ešte stále prebieha. Ak si kúpite aspoň dva páry veselých ponožiek z eshopu dedoles.sk z kade je mimochodom aj táto deka, zadáte kóFEMSTY13 dostanete 10% zľavu na nákup. 

2 komentáre:

Používa službu Blogger.