Pošli ďalej

Snívam. Niekedy ráno, inokedy večer. So zatvorenými očami alebo s otvorenými očami, doma alebo v škole, keď sa tvárim, že sústredene počúvam výklad učiva. Čo bude dnes, zajtra, o týždeň, o mesiac alebo o celej mojej budúcnosti. Niekedy sa tie moje sny plnia samé od seba a niekedy im treba trošku pomôcť. Večer v posteli, dokonca aj cez deň v autobuse. Snívala som o milióne vecí. Snívala som o konkrétnych momentoch, aj o abstraktných pocitoch, ktoré vo mne vyvolávali rôzne predstavy. Dostali sme dar života. A my ním toľko mrháme.

 Len snívame a sny si vôbec neplníme. Niekedy to, o čom snívame, celkom naruší realitu. Úplne nám zmení pohľad na vec. Posunie nás to niekam, odkiaľ niet úniku. Celkom stratíme prehľad o tom, čo je reálne a čo nie. A keď sa zrazu ocitneme v realite, nestrašne to zabolí. Toto je ten horší prípad snívania. Pamätám si, že keď som vola na prvom stupni na základnej škole často sa nám pýtali na naše vysnívané povolanie. Najprv som chcela byť princeznou, no časom sa moje vysnívané povolania stávali reálnejšími. Chcela som byť učiteľkou, ktorá by s radosťou v očiach rozdávali päťky, kaderníčkou, ktorá stále česala svojho starého otca, predavačkou či lekárkou, ktorá behala po dome s fonendoskopom a vypisovala nezmyselné recepty liekov. Čím som bola staršia, tým sa moje sny menili a chcela som byť módna návrhárka. Po papieroch som si stále kreslila návrhy šiat a pridávala k nim rôzne texty ako z módnych časopisov. Na všetkých obrázkoch som si nakreslila dlhé vlasy a dlhé šaty, v ktorých dominovala najmä ružová farba. Na nohy, samozrejme, podpätky. Musím povedať, že to bolo krásne detstvo a som zaň vďačná. Ľutujem však dnešné deti, že nezažijú to čo ja, pretože aj bez internetu a počítačových hier sa dalo zabaviť. Dnes som na gymnáziu a moje sny sa úplne zmenili. Pri slovách ako "učiteľka, kaderníčka, predavačka či módna návrhárka" sa len pousmejem. Fascinuje ma, ako sa dokáže všetko zmeniť – sny, ľudia, pohľad na život. Áno, od mojej prvej triedy základnej školy sa zmenilo veľa, to je fakt a nad tým sa až tak nepozastavujem. Dnes snívam o mnohých veciach. Niektoré sú malicherné, povrchné a materialistické, iné predstavujú hodnoty, ktorých by som sa rada držala a do budúcna si nimi rada obohacovala život. Mojím najväčším snom posledné dva roky je stať sa dobrou blogerkou a venovať sa niečomu v oblasti zdravotníctva. Pomáhať ľuďom, ktorí pomoc potrebujú. Potom sú to tie sny, ktoré sa nám snívajú v noci. V snoch sa odzrkadľujú naše obavy, túžby a spomienky. Pospájané do obrazov, príbehov hovoria o nás samých. Niekedy sú to veci, ktoré potrebujeme doriešiť a sen nám môže ukázať možné riešenie. Inokedy sú to akési upozornenia na vnútorné konflikty alebo zdravotné problémy, ktorými žijeme vedome či nevedome. Nemôžeme ich však brať vážne a veľmi si ich pripúšťať k srdcu, lebo sa zbláznime. Keby som si to napr. ja tak veľmi pripúšťala, desaťkrát by som už bola tehotná, šestnásťkrát mŕtva či vydatá. Určite aj Vám sa snívajú rôzne nepochopiteľné hlúposti, na ktorých sa na druhý deň smejete. Sny nás môžu posúvať v našom živote dopredu, ak sa budeme snažiť s nimi pracovať a porozumieť im. Takže už len zapracovať, aby sa tie pravé sny stali skutočnosťou.

A čo tie vaše sny ?
OUTFIT 
Dnešný outfit som ladila do „nude“ odtieňov – biela, krémová a pudrovo ružová sú u mňa už dlhodobo naj a keby som mohla, pravdepodobne chodím len v týchto farbách. Bohužiaľ mám také šťastie alebo skôr nešťastie, že si vždy všetko biele zašpiním. Podľa mňa, keby stojím v strede pristávacej dráhy na letisku, samozrejme bez lietadiel a všetkých áut a autobusov, pofúkol by vietor a určite by som mala špinavé nohavice. Práve tieto, ktoré môžete vidieť mám z úžasného eshopu fashionist.sk. Skinny džínsy s vysokým pásom MISSGUIDED sú z veľmi príjemného materiálu, neškriabu. Niekoľkokrát som ich mala počas celého dňa a vôbec mi v nich nebolo tesne. Sú pohodlné ako legíny. Bielo modrú pásikavú blúzku ste už mohli na blogu vidieť ako aj ružové tenisky. Všetci sa ma pýtajú, prečo nosím takú hrubú bundu, keď je vonku 25°. Ružová bombera z GATE je ľahučká, vôbec nie je taká hrubá, práveže je tenká. Náučničky mám z eshopu luxusne-doplnky.eu. Unikátne náušnice v tvare špirálového kruhu v rôznych farbách. Unikátne naušnice v tvare špirálového kruhu v rôznych farbách. Tieto krásne a elegantné náušnice Vás uchvátia svojim žiarivým dizajnom špirálového kruhu, zdobené vysiacim malými krúžkami ktorý z nich robí prekrásny doplnok pre každú ženu. Náušnice sú v zlatej a striebornej farbe a sú vhodné na formálne aj neformálne udalostí.
Nohavice - fashionist.sk, tenisky - Reebok, blúzka - GATE, bombera - GATE, náušnice-  luxusne-doplnky.eu, okuliare - Bulharsko (btw- určite ste si všimli, že nosím veľa prsteňov. Ku každému prsteňu sa viaže nejaký príbeh a všetky som ich dostala od niekoho blízkeho.).

3 komentáre:

  1. Nádherné fotky, veľmi sa mi páči ako si zlatila outfit. :) No a ten začiatok článku, akoby si mi vravela do duše. Máš úplnu pravdu s tými snami, že treba si ich plniť a hlavne, nemrhať časom. A veľmi dôležitá je tiež vďaka. :) skvelý článok♥

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je nádherný a co se týče snů, můj sen je mít rodinný baráček a moct si pěstovat zeleninu a ovoce, mít na zahradě velký bazén a mít štastnou a zdravou rodinu :)

    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné fotky a aj celý outfit! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.