Útek


Občas nie je jednoduché žiť na tomto svete. To je nám jasné všetkým. Niekedy sa cítime ako najšťastnejší ľudia na svete, inokedy by sme sa najradšej zavreli do tmavej miestnosti a izolovali sa od celého sveta, pretože nám nič nevychádza a všetko ide dole vodou. (Alebo ako ja hovorím, dole vodovodom.) Občas si myslíme, že je všetko v poriadku, no potom sa čosi stane, čo nás presvedčí o opaku. Alebo sme len unavení zo života a potrebovali by sme aspoň trošku zmenu. Množ­stvo ľudí, kto­rých po­znám ne­ve­dia byť sami. Jed­no­du­cho to ne­do­kážu. Vždy potrebujú mať okolo seba ľudí a nevedia si spraviť aspoň chvíľku pre seba. Ja tieto chvíľky zbožňujem. Keď celá rodina je preč z domu a môžem byť aspoň na chvíľu sama. Na terase v hojdacej siete s domácim mojitom v ruke, užívajúc si slniečko. Alebo večer mi dobrom filme a s vínkom v ruke. Nie je zlé stráviť nejaký čas osamote. Bez ľudí, ktorí sú neustálou súčasťou nášho života. 
Neberte to teraz tak, že neviem vystáť svojich priateľov a chcem pred nimi ujsť. To určite nie. Nie je to útek od problémov, skôr spôsob, ako nabrať novú silu.  Liečivé účinky času sú všeobecne známe. "Čas všetko raz napraví." Nie je na škodu ich vyskúšať. Preto volím ticho samoty, aby som sa mohla započúvať do svojho vnútra. Počúvať samú seba a usporiadať si myšlienky. Prísť na niečo nové, čo nás urobí šťastnými.  Je v poriadku dopriať si čas, presne tú dávku času, ktorú potrebujeme na to, aby sme opäť mohli byť v poriadku a boli znova silní. Chcem povedať, že stráviť čas iba v spoločnosti seba samej, je celkom normálne. Pretože presne to občas potrebujeme. Je normálne ostať doma, ak sa necítiš na to niekam ísť. Je normálne povedať nie, priatelia to pochopia.Možno si to ne­uve­do­mu­ješ, ale vy­ža­ruje z teba se­ba­ve­do­mie, sa­mos­tat­nosť a silná in­di­vi­du­alita. Nie pre kaž­dého sú tieto vlast­nosti pri­ja­teľné,  a preto mu­síš nájsť člo­veka, ktorý si se­bou bude istý na­toľko, že ťa do­káže mi­lo­vať presne takú, aká si. Život nie je jednoduchý a tak je prirodzené, že je toho na nás niekedy oveľa viac, ako dokážeme zvládnuť. Napriek tomu, že sa vám niekedy niečo nepodarí, alebo občas zlyháte, nevzdávajte to. Niektoré veci sa nás jednoducho dotknú. Nezáleží na tom, ako ďaleko sme sa už dostali a ako veľmi sme nad vecou. Ale bude to v poriadku, pretože čas pomôže. Zvlášť, pokiaľ ide o situácie, ktoré nemôžeme zmeniť, jedine ich prijať také, aké sú. A to sa nie vždy dá hneď… 
OUTFIT
Konečne to už aj vonku vyzerá ako jar a nie len v kalendári. Zbožňujem toto ročné obdobie. Okrem toho, že už všetko pučí a kvitne, tak vykvitli aj moje nohavice. Práve tieto, ktoré môžete vidieť v dnešnom článku mám už asi rok v skrini a prvýkrát som ich mala oblečené na tomto fotení. Sú z eshopu bonprix.sk. 7/8 strečové nohavice potlačené2 bočné vrecká a decentné puky na prednej a zadnej strane dodajú týmto strečovým nohaviciach klasický dizajn. S malým rozparkom na zakončení. Pútačom pohľadov na každú príležitosť. Sú veľmi pohodlné, ľahučké, len možno by mi boli o číslo menšie. K nohaviciam som doladila tmavomodrý elegantný blejzer.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.