Blogerka v drogérke

S príchodom teplejších dní slnečné lúče naberajú na intenzite a mne začína obdobie leňošenia a snaženia sa aspoň trošku sa opáliť. Môžem sa „grilovať“ 24/7 a slniečko ma lizne iba trošku. Avšak leto je moje najobľúbenejšie ročné obdobie a často som ovplyvnená nostalgiou pretkanou spomienkami z detstva. Neraz rozmýšľam nad tým, ako nám ako deťom bolo dobre. V lete prijímame mnohé veci pozitívnejšie a frustráciu ľahšie hádžeme cez palubu. No a pozitívne vplývajú asi na každú ženu nákupy a je úplne jedno či nakupujeme oblečenie alebo kozmetiku. Dnešný článok však bude venovaný kozmetike, keďže už pár týždňov sme tu nemalo Blogerku v Drogérke. Odkedy mi skončila škola, tak som začala brigádovať znovu v 101 Drogérii, tak väčšina z produktov je buď z tade alebo mi prišli balíčky formou spolupráce z DM Drogérie či z Yves Rocher

Vlasy sú korunou krásy a úplnou novinkou vo svete kozmetiky je rada L’Oréal Paris Elseve Dream Long. Kozmetika L'Oréal Paris je pravdepodobne najznámejšou francúzskou a svetovou značkou kozmetiky vôbec. L'Oréal Paris rozšíril svoje výskumné centrá hneď do niekoľkých veľkých svetových miest. Dnes si možno pod značkou L'Oréal Paris predstaviť predovšetkým pleťové krémy, prípravky na vlasy, parfémy, ale aj make-upy a ďalšie. Pred pár týždňami uviedli novú radu vlasovej kozmetiky Elseve Dream Long, ktorá obsahuje šampón, balzam, krém a masku. Všetky štyri produkty sú určené predovšetkým pre poškodené vlasy a ich úlohou je regenerovať a vyživovať vlasy, posilňovať vlasové vlákna a stimulovať rast vlasov.
 Šampón efektívne čistí pokožku hlavy, dôkladne umýva vlasy a navracia im prirodzenú krásu. Kondicionér zaistí vašim vlasom jednoduché rozčesanie a potrebnú výživu, bez čoho sa krásne a zdravé vlasy nezaobídu. Bezoplachová starostlivosť dodá vašim vlasom po umytí všetko, čo práve potrebujú. Maska na vlasy predstavuje nenahraditeľný krok v rituáli starostlivosti o vlasy. Doprajte im chvíľku regenerácie a ony vám to vrátia svojou vitalitou a krásou. Zatiaľ som aj šampón aj balzam použila len párkrát, ale som s nimi nadmieru spokojná. Veľmi príjemnú vôňu majú, ktorá ostane na vlasoch. Po použití balzamu sa vlasy dobre rozčesávajú, nie sú také rozstrapatené. Veľká spokojnosť. 


Už viackrát som vám spomínala, že si žehlím vlasy, keďže moje neposlušné vlny nie sú veľmi k svetu. Ak aj vy máte takéto problémy, tak tu mám pre vás pár tipov, ktoré pomôžu vašim vlasom. 
1. Ak aj vaše vlasy sú bez života, tak studená voda sa stane vašou BFF. Opláchnite si vlasy studenou vodou počas 1 minúty! Vlasy tak budú mihnutím oka na nepoznanie. 
2. Tak ako väčšina balzamov, tak aj balzam Elseve Dream Long treba nanášať do dĺžok vlasov, čiže skôr do spodnej časti. 
3. Ja našťastie ten problém nemám, že majú moje vlasy tendenciu rýchlejšie sa mastiť. V tomto prípade balzam použite ako prvý a po ňom následne šampón. Vaše vlasy tak nebudú zaťažené a nespľasnú. 
4. Vonkajšie prostredie, prach, vietor, slnko majú negatívny vplyv na naše vlasy a tie strácajú lesk. Dôkladné prečesávanie vlasov ráno i večer pomôžu udržať vlasy hebké a lesklé.
5.  Avšak, vlasy nikdy neprečesávajte mokré, pretože sú krehkejšie. 
6. Pre nás ženy s dlhými vlasmi je leto náročné obdobie, keďže rady nosíme svoje vlasy rozpustené a teraz nemôžeme, lebo nám je horúco. Pri robení copíkov by sme mali používať len pružné gumičky, aby vlasy zbytočne nenaťahovali a nepoškodzovali.  
Pri vlasovej starostlivosti ešte ostanem, pretože mi z DM drogérie prišiel šampón a kondicionér Tajomstvo krásy na poškodené vlasy. Oba majú krásnu orieškovú vôňu s makadamiovým olejom, vitamínom E a pantenolom. Šampón regeneruje vlasy, dodáva im hebkosť a lesk. Nedokonalosti vlasov sú zredukované. Má 250 ml a jeho cena je 1,39 €. Tajomstvo krásy kondicionér na poškodené vlasy regeneruje vlasy a dodáva im lesk. Má 200 ml a jeho cena je 1,39 €. Majú veľmi peknú vôňu, dobrú konzistenciu, ľahko sa nanášajú na vlásky a za tú cenu sa naozaj oplatia. 
Prejdime na telovú kozmetiku a tentokrát to budú sprchové gély od Yves Rocher. Ako prvý tu mám sprchový gél na telo a vlasy My Green Summer. Je to limitovaná edícia. Jemne čistí pokožku a aj vlasy a podľa mňa, takýto sprchový by nemal chýbať v žiadnej kúpeľni teraz v lete. Botanické parfémové prísady: citrónový esenciálny olej, esenciálny olej z mäty. Organická voda z nevädze. Obsahuje viac než 98% zložiek prírodného pôvodu. Ďalej tu mám Sprchovací gél s peelingom Citrón & Bazalka . Lepší sprchový som ešte nevidela. Tá vôňa je úžasná a práve vhodná na leto. Spojenie šťavnatého ovocia s aromatickou bylinou prináša dotyk stredomorského slnka. Svieža citrusová vôňa zjemnená vonnými dotykmi bazalkových listov má stimulačné a revitalizačné účinky. Ako darček som dostala pri nákupe mydlo na ruky. Keď mi ho predavačka dávala, tak som sa tešila, že budem mať nové telové mlieko s vôňou manga a večer som zistila, že je to mydlo. Šikovná som... Ľahká, jemne parfumovaná textúra dodá vašim rukám potrebné potešenie a hebkosť. Prebuďte svoje zmysly kedykoľvek počas dňa s novými tekutými mydlami z radu Plaisirs Nature. Toto tekuté mydlo na ruky s voňou manga a koriandru vaše ruky delikátne prevonia, vyživí a zjemní kedykoľvek počas dňa. Pokožka na rukách je prečistená a krásne prevoňaná. 
Po opaľovaní býva pokožka suchá, napätá a pôsobí unaveným dojmom, preto je dôležité používať telové mlieka. Mojim favoritom je momentálne Vyživujúce telové mlieko LACTOVIT ORIGINAL 400 ml s bambuckým maslom dodáva pokožke vďaka vitamínom a proteínom z mlieka a ich vysokým hydratačným vlastnostiam maximálnu hebkosť. Vitamíny pomáhajú obnovovať bunkovú štruktúru pleti a zanechávajú ju zdravú a krásnu. Dobre sa nanáša na pokožku, ešte lepšie sa vstrebáva a hydratuje pokožku. 
Posledným bodom článku je dekoratívna kozmetika. Z DM Drogérie mi prišla podkladová báza s.he stylezone  Mattifying. Nová značka Beetique má okrem dekoratívky aj sadu štetcov, ktoré sú úžasné. Tak ako aj Miss Sporty má novú radu lakov na nechty a ja som si v drogérii uchmatla práve tieto tri. Dúfam, že s nimi niečo pekné vyčarujem.  Viac o nich sa dočítate v ďalšom článku, v ktorom sa budeme venovať letnému líčeniu. 

Ako si užívate Vy prvé letné dni ? 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.