#trendy

Keď som bola malá, častokrát som snívala o svojom budúcom povolaní. Ako prvé som chcela byť učiteľkou. Ak ste staršie vekové ročníky, tak si určite pamätáte časopisy Katarínky, v ktorých boli nápady a návody na štrikovanie a hačkovanie. Moja starká ich mala niekoľko desiatok a ja som jej ich brala a hrala som sa, že sú to učebnice pre mojich žiakov. Vypisovala som klasifikačné záznamy, triedne knihy, dokonca som zapájala aj svoju rodinu. O pár mesiacov na to som už nechcela byť učiteľka, ale behala som s kartotékami a s krabičkami od liekov. Chcela som byť lekárkou. V papiernictvách mi starký kupoval originál recepty a kartotéky, ktoré som o dušu vypisovala. Od malička som bola veľmi kreatívne dieťa a nepotrebovala som žiadne telefóny ani počítače. Táto moja kreativita žije vo mne doteraz a momentálne sa dosť vyžívam v dekoráciách a v zariaďovaní, o ktorých bude aj dnešný článok, ktorý vznikol v spolupráci s bellarose.sk a favi.sk. Ukážem Vám pár zaujímavých inšpirácii a produktov, ktoré môžte aj vy zakomponovať do svojej domácnosti.
Keďže už mesiac mám prázdniny, tak okrem toho, že chodím do roboty, nerobím nič produktívne, len vegetím na terase. Máme veľký dom a z terasy je veľký výhľad na celú dedinu a priľahlé lúky a lesy. Práve takéto kúzelné letné večery stoja za to. Či už si aj vy posedíte len tak s rodinou alebo s kamarátmi, dáme mi za pravdu, že je to super. Slnečné lúče nás lákajú von na terasu, na chalupu alebo na piknik v parku. Pripravujete deťom party alebo večerné grilovanie s priateľmi a chcete vytvoriť úžasnú atmosféru? V tomto prípade si nezabudnite túto vonkajšiu obývačku vyšperkovať správnymi dekoráciami, pretože jedine tak dosiahnete tú pravú atmosféru. Každé takéto vonkajšie posedenie potrebuje perfektné osvetlenie. Pohrajte sa s výzdobou na záhrade, terase alebo balkóne a skúste do nej zakomponovať aj krásne svetelné reťaze  alebo lampáše. Budete žasnúť, koľko kúzelnej atmosféry nimi vytvoríte. Už niekoľko mesiacov svetielka zbožňujem a mám ich doslova všade. Večer, keď je tma si ich všetky zapnem a vyzerá to u mňa v izbe ako na diskotéke. Práve na terase vytvoria čarovnú atmosféru, no veď posúďte sami.


Neodmysliteľnou súčasťou každej terasy sú určite vankúše a deky. Ich nikdy nie je dosť a či už je to terasa alebo obývačka, s vankúšmi vyzerajú útulnejšie. Mäkučké vankúšiky a obliečky z ponuky zaručia, že sa vám len tak nebude chcieť vstať z postele. Len pozor, aby vám vďaka pohodlným vankúšom nezostali návštevy doma uvelebené už naveky. Na stránke bellarose.sk nájdete množstvo tvarov, farieb a štýlov, pomocou ktorých si vytvoríte útulný kútik.Pohodlné a praktické, také sú prikrývky a prehozy na posteľ, sedačky a kreslá. Piknikové deky, hrejivé prikrývky a vintage prehozy na posteľ vám zaistia pohodlie a útulnosť kedykoľvek a kdekoľvek. Predstavte si, že prídete z práce domov, vonku sa čoraz rýchlejšie ochladzuje, uvaríte si výbornú večeru, nalejete pohárik vína a zabalíte sa do hrejivej deky, z ktorej sa vám len tak nebude chcieť von. Správny pléd či deka je totiž receptom na dokonalú atmosféru ♥  Hlavne, keď môžete byť zabalený v deke so svojou polovičkou a užívať si pekný večer.
Keď už som spomenula to víno, veľmi ma zaujali nové poháre na víno, ktoré nájdete na tejto stránke. Majú dva typy aj v slovenčine a aj v angličtine a musím povedať, že sú naozaj krásne. o tomto pohári doporučujeme siahnuť vo chvíli, kedy budete potrebovať dať jasne najavo svoje stanovisko . Podľa naliatej úrovne budú všetci okolo vás vedieť, ako na tom momentálne ste. Veľavravné nápisy DO NOT ASK - ani sa nepýtaj,BAD DAY - zlý deň a GOOD DAY - dobrý deň, vás ušetria od drobných otázok. Je to taktiež dokonalý darček pre kamarátku, kolegyňu alebo nejakého člena rodiny, ktorý má rád víno. 
Okrem pohárov na víno nesmieme zabudnúť aj na sklenené nádoby s kohútikom, v ktorej budete servírovať domácu limonádu. Počas týchto letných dní sú limonády nevyhnutné. Každý deň sa snažím robiť citrónové limonády. 
Pre mňa zaujímavými dekoráciami na terasu sú určite aj pekné črepníky alebo teda obaly na črepníky s farebnými a rozvoniavajúcimi kvetmi. Útulné prostredie taktiež vytvoria aj také sviečky.
Ak si plánujete v najbližšej dobe zariadiť byt, dom alebo terasu a neviete aký štýl sa Vám páči, na tejto stránke si môžete vyskúšať test interiérových štýlov. Test obsahuje 15 otázok, pričom v každej vyberáte 1 obrázok z 5. Na konci zadáte email a vyhodí vám výsledok. Test nájdete TU! 

1 komentár:

Používa službu Blogger.