*DIY 4 - Vianočná edícia*

Ahojte baby. Ospravedlňujem sa, že pridávam článok na poslednú chvíľu. Nemala som doma notebook a nemala som vám ako články písať. Pripravila som si toho pre vás myslím si dosť. Dekorácie ako si môžete spríjemniť Vianoce. V tomto článku nájdete aj nápady na vianočné darčeky, ktoré nebudú kupované, ale vyrobené vami. No ale už dosť rečí. Tu ich máte.
1. Stromčeky
Prvá dekorácia budú stromčeky. Nebude som žiaden ihličnan ako si myslíte. Jednoduchý papierový obviazaný stromček.
Budeme potrebovať :
  • výkres
  • biely špagát
  • lepidlo
  • nožnice
  • ozdoby 
  • drôt 
  • stužku 
 Ako na to :
1. Z výkresu si spravíme kužeľ a celý ho obmocete bielim špagátom.
2. Z drôtu si spravte nejaký tvar ako napr. srdiečko, hviezdičku ako vidíte na obrázku hore.
3. Na stromček už iba prilepíte nejaké ozdoby a stromček je hotový.

 2. Balíčky
Tieto balíčky sa chystám dať pod stromček celej rodine. Je to jednoduché, pekné a isto to každého poteší.
Budeme potrebovať :
  • farebné papiere 
  • farebné bavlnky 
  • ihlu
  • mašľu
1. Ja som zvolila hnedý papier ako základ. Poskladala som si ho a zošila k sebe. (NELEPTE !!)
2. Na internete si nájdite nejaké vianočné nápisy a vytlačte si ich na farebný papier. Ak nemáte tlačiareň nemáte, tak len na farebný papier napíšte fixkou.
3. Nápisy si vystrihnite a nalepte na taštičku.
4. Dnu do taštičky dajte nejaké prekvapenie. Ja som upiekla medovníčky.
5. Potom v strede hore spravte dierku a zaviažte mašličku
 3. Menovky na stôl
Budeme potrebovať : 
  • výkres
  • farebný papier
  • stužku
  • ozdoby
  • čiernu fixku
  • temperové farby a štetec
1. Z výkresu si vystrihnite ľubovoľný tvar a vyfarbite ho
 2. Vystrihnite si o trocha menší taký istý tvar a nalepte ho na sebe
3. Potom vystrihnite kruh a tak tiež ho nalepte.
(Zatiaľ by vám to malo vyzerať nejak takto)
 4. Do kruhu napíšte meno
5. A celú menovku môžete ozdobiť.
4. Vianočné gule
Budeme potrebovať :
  • polystyrénové gule alebo srdiečka 
  • lepidlo
  • stužku
  • Trpezlivosť 
Stužku jednoducho ponaliepajte na guľu ako vidíte na obrázku . Prajem vám veľa trpezlivosti.

Tak a to je na dneska všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil. Môžete sa tešiť na ďalšie články z vianočnej edície. Ak máte otázky, nápady píšte buď do komentárov alebo na facebookovú stránku, ktorú nájdete TU! Môžete sa pridať aj do skupiny pravidelných čitateľov. Mám Vás rada :* AHOJTE :* Želám vám šťastné a veselé Vianočné sviatky, veľa radosti a pokoja a hlavne bohatého Ježiška :*

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.