*Vianočná edícia DIY 1*

Ahojte baby.  Ospravedlňujem sa, že už dávno nebol článok, ale tento týždeň bol pre mňa dosť hrozný, takže ešte mi prepáčte. Ale späť k dnešného článku. Dnešný článok je ten sľúbený z vianočnej edície DIY. Nejaké vianočné dekorácie môžete požiť doma alebo aj do školy ako si vyzdobiť triedu. Takže ako prvé som spravila jednoduchý stromček z ozdoby. Naozaj nie je to nič zložité. Budete potrebovať :
1. nejaké látky s takým typickými vianočnými motívmi alebo farbami
2. vatu (môžete použiť aj niečo iné na vypchanie)
3. vianočná stužka
4. konáre 
5 ihla 
6. nite 
Ako na to : 
1. Najprv si vystrihne na výkres nejaký obrázok. Buď stromček, hviezdičky, srdiečka, guličky. 
2. Obrázok si nakreslite na látku a vystrihnite (POZOR!! Musíš vystrihnúť 2 časti - také isté
3. Potom priložíme dve časti k sebe a začneme šiť. (Odporúčam, aby ste si vyberali výraznú niť. Keď máme bielu hviezdičku, tak ju budem šiť červenou niťou.) 
4. Ako budeme pomaličky šiť tak si vypĺňajte ušite časti vatou alebo niečím iným. 
5. Keď je to už hotové tak zoberieme stužku a prišijeme.



6. Nakoniec zafarbíme konáre bielou farbou a zavesíme všetky ozdôbky. Konečné dielo vyzerá nejak takto : 

Tak a to je všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil. Môžete sa tešiť na ďalšie články z vianočnej edície. Ak máte otázky, nápady píšte buď do komentárov alebo na facebookovú stránku, ktorú nájdete TU! Môžete sa pridať aj do skupiny pravidelných čitateľov. (Fotky som nafotila aj svoje, aj som niektoré z internetu stiahla - ak by mal niekto pripomienky). 
Mám Vás rada :* AHOJTE :* 

7 komentárov:

  1. Je to krásne :o Rozmýšlam že si také vecičky vyrobím :)

    www.trythispin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to moc krásně! :) Chci si do pokoje pořídit jako dekoraci nějaké větvičky a takhle se dá větvička ještě povýšit na vyšší úroveň. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jednoduche a pekne, dobry napad :)

    www.rachel-roo.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som nevedela že ty si takáto zručná Zuzička :3 :) super to je ;) :**

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.