*Vampire mascara*

Dermacol Vampire Mega Long Lashes Mascara riasenka 

Po dlhom čase opäť recenzia a tentoraz to bude zhromaždenie upírov   upíriek a ich kozmetických vychytávok. Konkrétne to bude riasenka od Dermacolu Vampire. Špirál nikdy nie je dosť. Sú dôležitou súčasťou pri vytváraní make-upu každej ženy. 
Dodá riasam mega dĺžku a fantasticky je oddelí. Obal má 8 ml, čo si myslím, že dobré. Farba obalu je žlto - čierna. Taká výrazná, púta pozornosť svojou žiarivosťou. Tvar obalu je z každej strany kónický a štetec tejto riasenky je plastový, dlhší a s drobnými štetinkami. Jemná krémová textúra obalí riasy od korienkov po celej ich dĺžke.  Pružná plastová kefka bola špeciálne vyvinutá pre dokonalé vykreslenie, rozčesanie a oddelenie rias.  

Špeciálne polyméry a vosky zaručia zvodný tvar rias po celé hodiny. Vrchnák je krásne trblietavý (neviem či to vite na fotke). Pripomína mi to Edwarda z Twilightu. Aj on sa krásne trblietal na slnku. 


Výhody : 
  •  Riasy predĺži a dodá im silu a plnosť.
  •  Riasenka vydrží po celý deň a neopadáva.
  • Nevytvára žmolky 
Na túto špirálu má Dermacol zaujímavú reklamu, v ktorej hrá hlavnú úlohu zvodná žena odolávajúca hriešnym vampírom.
Cena : V obchodoch netuším koľko stojí, ja som túto špirálu dostala na Vianoce. Na internete je priemerná cena 6,50 €. 

Tak a to je na dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil. Vaše otázky, nápady, pripomienky mi môžete posielať na FB TU!  Môžete sa tešiť na ďalšie články ako sú napríklad DIY, Photographing a veľa ďalších. Zatiaľ Ahojte :* Mám vás rada :*

4 komentáre:

  1. Zítra letím do drogérie snad tam bude :D
    http://zavk.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Normálně koupím první Arsenalu, co se mi líbí a a vyhovuje mi, ale tuhle chci domu určitě! Už jenom kvůli tomu jak se jmenuje :D a ještě bych řekla, kašli na Edwarda jsou i lepší upíři :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obal pěkný, ale s kartáčkem bych si asi nerozuměla :) Já mám radši ty tlusté, asi zvyk. Jinak máš moc krásný blog a určitě tu nejsem naposledy :) http://behappyandbefiit.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.