*Vianočná edícia 2*

Ahojte baby. Tento článok je znova z edície vianočných článkov. Tentoraz som si pre vás pripravili ozdoby, ktoré si môžete kúpiť v rôznych obchodoch alebo aj v e-shope. Nejaké tie dekorácie má doma hádam každý a ani ja nie som výnimkou. Prvý taký typ je Adventný veniec. Mne sa moc venčeky v obchodoch nepáči, preto každý rok doma robím venček ja. Advent sa nám už začal a my ako asi každá rodina, každú adventnú nedeľu zapálime jednu sviečku. Ja som venček spravila z umelého ihličia. (Ten sa dá tiež všade kúpiť.) 
Na výrobu venčeka budeme potrebovať :
  • ihličie (živé alebo umelé)
  • polystyrén 
  • ihly (na sviečky) 
  • sviečky
  • mašle
  • šišky
  • vianočné gule 
  • drôt (ak budete mať živé ihličie) 
  • zlatá farba alebo zlatý lak na nechty
1. Na polystyrén obmoceme živé ihličie. Pripevníme drôtikom.
2. Napichneme do ihlíc sviečky, ktoré napicháme do venčeka.
3. Šišky zafarbíme na zlato.
4. Na venček pripevníme všetky ozdoby. 
A nakoniec to vyzerá nejak takto : 



























Ďalšie také typy, ktoré sa dajú kúpiť.
 Vláčik 
 Mikulášske topánočky (tá veľká je z Tesca a tie menšie to neviem) 
A nejaké tie sviečky čo po zapálení pekne voňajú. 
Tak a to je všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil. Môžete sa tešiť na ďalšie články z vianočnej edície. Ak máte otázky, nápady píšte buď do komentárov alebo na facebookovú stránku, ktorú nájdete TU! Môžete sa pridať aj do skupiny pravidelných čitateľov. Mám Vás rada :* AHOJTE :* 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.