Autumn Inspirations - DIY

"Prší, prší, len sa leje, nezatváraj milá dvere,..."
Jeseň povolala k sebe svojich módnych návrhárov a už farbí listy stromov do rôznych farieb. Žiaľ, jeseň ma aj svoje negatíva. Napríklad, že skoro stále prší. Mne by to ani nevadilo, ja mám veľmi rada dážď, ale keď ste v meste, tak ako ja každý deň, tak sa vám veľmi nechce túlať sa, keď je mokro. Keď na ma niekto opýta, čo sa mi najviac páči na mojej škole, samozrejme je to lesopark a ockove zrkadlo v dielni. Ale nie, robím si srandu. 

Náš lesopark je naozaj krásny. Tie stromy, cestičky, kríčky ... Avšak dnešný článok nebude o mojich pocitoch zo školského lesoparku, ale bude to jesenná inšpirácia a to prvá. Nepridávala som vám články z jedného prosho dôvodu. Nestíhala som. Spoliehala som sa na to, že cez víkend budem mať čas, ale nejak mi to nevyšlo. Ak ste kreatívne/y, tak ako ja a radi vyrábate rôzne dekorácie a doplnky do miestností vo svojom dome, určite vám tento článok pomôže. Dosť rečí a pôjdeme hneď na to. 
Ako prvé je to svietnik. Už dlhšiu dobu som chcela spraviť nejaký svietnik, ale nikdy sa mi nenaskytla príležitosť a nenašla som taký typ, ktorý by som mohla uskutočniť. Je to naozaj veľmi jednoduché, preto to zvládne hocikto z vás.
Na jeho prípravu budete potrebovať :
  • zaváraninový pohár alebo nejaký iný pohár
  • drevené konáriky
  • lepiacu pištoľ
  • stužku alebo nejakú ozdobu 
Konáriky prilepte na pohár, ale tak, aby ste mali malé škáročky, cez ktoré bude prenikať svetlo. Ak nalepíte konárik vedľa druhého, svietnik vám bude na nič. Okrem stužky, môžete na svietnik nalepiť nejaké jesenné plody ako šípky alebo gaštany.
  Ako druhé bude niečo halloweenske. Raz ste už niečo také mohli vidieť na mojom blogu a to v článku BACK TO SCHOOL. Je to niečo ako stojan na perá, ale samozrejme nemusíte si tam dať len perá. Ja som tieto dva stojany spravila bratovi na lego, ale môžete si tam dať kozmetické štetce, ale aj štetce na maľovanie papiera. Alebo si stojany iba naukladajte na seba, ako vidíte na obrázku a máte peknú halloweensku dekoráciu. 
Na jeho prípravu budete potrebovať : 
  •  plechovka alebo konzerva  
  • temperové farby
  • čiernu fixku
  • biely papier
  • lepidlo 
  • nožnice   
A posledná dekorácia, ktorú vám ukážem je reťaz s listov a netopierov. Dlho som hľadala niečo podobné. V niektorých obchodoch niečo také vôbec nemali a keď aj mali, tak to bolo až prehnane drahé. Takže som si to radšej vyrobila po svojom.
Budete potrebovať :
  • výkres
  • pre tentokrát vodové a aj temperové farby
  • čiernu fixku 
  • hnedý špagát 
  • lepiacu pásku 
  • lepiacu pištoľ 


Keďže som vám dlho nepridávala články, tak teraz sa to zmení. Nechodím do školy, pretože som trošku chorá a celý týždeň som doma. Ako by to povedal môj ocko "zosobotnieva sa mi", preto za týchto 5 dní by som vám chcela pridať aspoň 3 články.

4 komentáre:

Používa službu Blogger.