Autumn holiday

Tento rok nám ubieha nejak rýchlo. Tento týždeň som robila inventúru v mojom mobile s fotkami. Zaspomínala som si na bývalých spolužiakov, nasmiala som sa nad fotkami s prázdnin a tohto školského roka na gymnázium.Veď len pred nedávnom sme oslavovali Silvester a začal sa Nový rok 2015. Rýchlo to ubehlo a už je koniec októbra. Na leto sme už dávno zabudli, jeseň sa nám rehoce a v hypermaketoch sú už Vianoce.

Neviem, kde rozmýšľajú títo ľudia v obchodoch, že už v októbri dávajú do regálov vianočné ozdoby a darčeky. "Prežite s nami šťastné a veselé Vianoce !" Áno, samozrejme ideme oslavovať v októbri, ako nenormálny ľudia. Ale nejdeme riešiť Vianoce, ale krásnu a farebnú jeseň. Na prechádzke som nafotila nejaké fotky a chcela som sa s vami o ne podeliť. 

Antistresová kniha pre dospelých

Ak môj blog čítate pravidelne, určite ste si mohli všimnúť, že ja som veľmi kreatívny človek a veľmi rada vyrábam rôzne dekorácie, pre každé ročné obdobie alebo nejaký sviatok, ako aj teraz najbližšie budú Vianoce. Keď som hľadala nejaké omaľovánky (nie na maľovanie, ale som potrebovala šablóny) narazila som na omaľovánky pre dospelých. Nikdy som o tom nepočula a ani som netušila, že dospelý sa môžu až tak nudiť, že potrebujú omaľovánky. Čo to vlastne je ? Je to séria troch kníh, aj v slovenčine aj v angličtine, ktoré sa stali hitom tohto roku.  Počtom strán a spracovaním pripomínajú knihu a poniektoré rozprávajú aj zaujímavý príbeh. Predstavujú obrázkový poklad plný mágie a čarodejstva, pozývajú vás, aby ste sa zapojili do meditatívneho vymaľovávania ilustrácií, prispievajú k vnútornému pokoju, ku koncentrácii ducha, oživujú pozitívnu energiu a prinášajú pocit uvoľnenia. V Začarovanom lese detailne nakreslené stromy a exotické tvory čakajú len na to, aby ste ich objavili a vymaľovali. Na ceste za utajeným zámkom v srdci prekliateho lesa objavíte labyrinty v papradí a kvetoch, magické domy na stromoch, ukryté zvieratá a obyvateľov lesa. Navyše musíte nájsť symboly, ktoré Vám otvoria dvere do tajuplného zámku.
Kráľovstvo zvierat, Začarovaný les a Tajomná záhrada od známych ilustrátoriek Millie Marrotta a Johanny Basfordovej sa usadili v rebríčkoch bestsellerov po celom svete. Veď k obrázkom netreba veľa slov, porozumie im akákoľvek národnosť. Pracovná prestávka, nuda z ničnerobenia, ničím nepodložená nervozita – zamestná a osvieži vás omaľovánka, potešia farby, ktoré si namixujete vo vlastnej réžii, prípadne zaplníte prázdne strany vlastnou fantáziou. Na zimné večery je to určite veľmi dobrý spoločník. Nájdete ju v Panta Rhei. Ja mám síce len zopár, ktoré som si vytlačila, ale určite si ju kúpim alebo objednám.
Cena : cca 14€  

Možno, že sa niektorí z vás zamysleli nad tým, že ja ešte nie som dospelá, že mám iba 15 rokov, tak to nemôžem maľovať. Ja tvrdím, že som niečo medzi. Niečo medzi dieťaťom a dospeláčkou. A princezné určite maľovať nebudem. 

4 komentáre:

Používa službu Blogger.